Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički postupci u nastavi Solfeggia (CROSBI ID 433334)

Ocjenski rad | diplomski rad

Liščić, Zrinka Metodički postupci u nastavi Solfeggia / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2020

Podaci o odgovornosti

Liščić, Zrinka

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Metodički postupci u nastavi Solfeggia

Solfeggio je predmet zastupljen u osnovnim i srednjim glazbenim i plesnim školama. Cilj je predmeta Solfeggio stjecanje intonacijskih i ritamskih znanja i umijeća potrebnih za razumijevanje glazbene strukture. Razumjeti glazbenu strukturu znači biti u stanju zapisati notama auditivno prezentiranu ili samostalno stvorenu glazbu odnosno misaono u sebi pretvoriti notama zapisanu glazbu ili istu glasno otpjevati. Stjecanju i uvježbavanju tih intonacijskih i ritamskih znanja i vještina služe aktivnosti slušanja i aktivnosti pjevanja. Potrebno je osvijestiti funkciju samog predmeta, jer je isti osnova i temelj svim ostalim glazbenim predmetima s kojima se učenici susreću u glazbenim i plesnim školama. Za uspješnu provedbu i realizaciju nastave neophodne su metodičke kompetencije učitelja te će takva nastava rezultirati ostvarenju odgojno-obrazovnih ciljeva. Važno je motivirati i potaknuti učenike na rad kako bi stekli relevantnu glazbenu naobrazbu tijekom školovanja. Učitelji predmeta Solfeggio vode se Nastavnim planovima i programima predškolskog i osnovnog obrazovanja za glazbene i plesne škole iz 2006. godine i Nastavnim planovima i programima za srednje glazbene i plesne škole iz 2008. godine gdje je kroz godine obrazovanja detaljno prikazan i objašnjen nastavni sadržaj koji bi učenici trebali usvojiti na određenoj razini školovanja. Cilj je rada prikazati sadržaje i aktivnosti u nastavi Solfeggia, njihovu zastupljenost, prednosti i nedostatke te metodičke postupke na primjerima iz prakse.

Solfeggio, metodički postupci, slušanje, pjevanje, intonacijska i ritamska znanja i vještine

nije evidentirano

engleski

Methods of teaching Solfeggio

nije evidentirano

Solfeggio, methods, listening, singing, intonation and rhythmic knowledge and skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

06.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost