Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Children’s Introduction to Geological Science as a Part of Natural Sciences (CROSBI ID 433333)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Grgasović, Tea Children’s Introduction to Geological Science as a Part of Natural Sciences / Kiš-Novak, Darinka (mentor); Čakovec, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Grgasović, Tea

Kiš-Novak, Darinka

engleski

Children’s Introduction to Geological Science as a Part of Natural Sciences

Cilj rada je poticanje upoznavanja predškolske djece s geologijom kao sastavnim dijelom okoliša, točnije prirode koja nas okružuje. Na početku je dan kratak prikaz geologije kao prirodne znanosti, njezinog povijesnog razvoja te glavnih geoloških disciplina, a posebno onih korištenih u radu. Zatim su prikazane dosadašnje aktivnosti među kojima su inozemna iskustva s geologijom u vrtiću te hrvatska iskustva s geologijom u osnovnoj školi, muzejima i posebno u vrtićima. Istraživanje je provedeno u Dječjem vrtiću „Iskrica“ u Zagrebu. U istraživanju je korišten geološki postav koji čine uzorci fosila, minerala i stijena. Cilj istraživanja je istražiti upoznavanje djece s geološkom znanošću, kao dijelom prirodnih znanosti. Istraživanje je provedeno na način da se kroz uvodna pitanja provjeri njihovo prethodno znanje, kroz aktivnosti ih se pokuša upoznati s geološkom znanošću te kroz kasnije aktivnosti provjeri njihovo potencijalno usvojeno novo znanje. Istraživanje je provedeno kroz dvije aktivnosti tijekom dva dana. Prva aktivnost je provedena na način da su djeca vođena svojim interesom pristupila geološkom postavu te ispitivala o njemu, a čije su dijelove također mogla uzimati, opipati i slično. Nakon toga djeca su radila s glinom i crtala. Druga aktivnost bila je zamišljena da se realizira kroz podučavanje, no djeca nisu dobro reagirala na tu metodu, te se od nje odustalo. Nakon toga je djeci pokazan postav kroz priču u kojoj su oni sudjelovali postavljanjem pitanja, predlaganjem uzoraka uključenih u priču itd. Nakon toga su također mogli pregledavati i opipavati geološki postav, kao i postavljati pitanja o njemu. Na kraju aktivnosti djeca su radila s glinom, crtala i igrala interaktivnu igru vezanu uz aktivnost i postav. Moglo bi se zaključiti se da je moguće uspješno upoznati djecu s geologijom kao prirodnom znanošću. Također je vidljivo da je moguće upoznati djecu s takvom znanošću i kroz različite metoda rada. Osim geoloških tema korištenih u ovom radu i već ranije provedenih aktivnosti, teme bi se mogle i dalje proširiti.

children, geology, geological display, natural science

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

15.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Čakovec

Povezanost rada

Biologija