Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalna transformacija i trgovina (CROSBI ID 19219)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Franc, Sanja ; Dužević, Ines Digitalna transformacija i trgovina. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020

Podaci o odgovornosti

Franc, Sanja ; Dužević, Ines

hrvatski

Digitalna transformacija i trgovina

Digitalna je transformacija dovela do značajnih promjena u području svjetske trgovine. Razvoj novih poslovnih modela temeljenih na internetskim platformama doveo je do stvaranja novih oblika razmjene te je omogućio da se mala poduzeća pa čak i pojedinci, mogu natjecati na globalnom tržištu. Primjena suvremenih tehnologija omogućila je jednostavno povezivanje svih dionika u globalnim lancima vrijednosti. Posljedično je došlo do razvoja tržišta usluga, koje je danas nositelj rasta i razvoja svjetskog gospodarstva. Ove promjene otvaraju brojna pitanja s kojima se suočavaju kreatori regulatornih okvira, bilo da se radi o nacionalnoj, regionalnoj ili svjetskoj razini. Budućnost svjetske trgovine ovisit će o brzini i stupnju prihvaćanja novih tehnologija u postojećim globalnim lancima vrijednosti te o spremnosti sustava na svim razinama da prilagodi svoje regulatorne okvire izazovima koje donosi Četvrta industrijska revolucija. Glavna bi premisa trebala biti digitalizacija u službi društva. Knjiga ‘Digitalna transformacija i trgovina’ namijenjena je prije svega studentima kao dodatna literatura za izučavanje područja međunarodne trgovine i najnovijih globalnih trendova potaknutih digitalizacijom te znanstvenoj i stručnoj javnosti koja se bavi područjem međunarodne ekonomije i međunarodne trgovine. Cilj ove knjige je doprinijeti shvaćanju utjecaja razvoja, širenja i primjene digitalnih tehnologija na različita područja, ponajprije na trgovinu i razvoj.

digitalna transformacija, trgovina, perspektive razvoja digitalne trgovine

nije evidentirano

engleski

Digital transformation and trade

nije evidentirano

digital transformation, trade, digitalization, digital trade perspectives

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2020.

978-953-346-115-1

167

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija