Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra (CROSBI ID 280580)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Briš Alić, Martina ; Harc, Martina ; Romić, Sanja Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 14 (2020), 183-204. doi: https://dx.doi.org/10.21857/mwo1vcjpvy

Podaci o odgovornosti

Briš Alić, Martina ; Harc, Martina ; Romić, Sanja

hrvatski

Ključne odrednice u planiranju i kreiranju koncepta suvremenoga trgovačkog centra

Trgovački centri kao suvremene potrošačke strukture posljedica su današnjega potrošačkog načina života i neizostavan su dio svakodnevice. U ovome su radu predstavljene ključne odrednice nužne pri planiranju i kreiranju suvremenoga uspješnoga trgovačkog centra. Definirano je pet ključnih odrednica: istraživanje tržišta potencijalnih kupaca, lokacija i pristupačnost, konkurencija, veličina i dizajn centra te sastav zakupnika. U radu je predstavljena i međusobna korelacija ključnih čimbenika te je zaključeno da isključivo ispunjenje svih navedenih čimbenika rezultira uspješnim i profitabilnim projektom, što je dokazano analizom slučaja trgovačkoga centra Portanova u Osijeku. Podaci su prikupljeni iz primarnih i sekundarnih izvora. Primarni podaci prikupljeni su metodom promatranja i provedbom anketnoga istraživanja, a kao izvor sekundarnih podataka korištena su prethodna istraživanja te podaci trgovačkih centara.

trgovački centar, maloprodaja, lokacija, konkurencija, sastav zakupnika

nije evidentirano

engleski

KEY DETERMINANTS IN PLANNING AND CREATING THE CONCEPT OF A MODERN SHOPPING CENTER

Shopping centres as modern consumer structures are a result of present con- sumer lifestyle and hence form an inevitable part of everyday life. This paper presents the key determinants necessary for planning and creating a successful modern shopping centre. Five key determinants have been defined: study of potential consumer market; location and accessibility; competition; size and design of the centre; composition of lessees. The paper further presents the correlation of the key factors. It has been concluded that only after all the afore- mentioned factors are satisfied, the result may be a successful and profitable project. The analysis of the case of the Portanova Shopping Centre in Osijek has proved this thesis. The data have been gathered from primary and second- ary sources. Primary data have been gathered by applying the monitoring and poll conducting methods, whilst the studies carried out earlier and the data provided by the shopping centres have served as the secondary source.

location, retail trade, competition, composition of lessees, shopping center

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14

2020.

183-204

objavljeno

1846-9787

1848-7912

https://dx.doi.org/10.21857/mwo1vcjpvy

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost