Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Američke franšize u srednjoj i istočnoj Europi - pregled pristupa novom tržištu (CROSBI ID 692211)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Erceg, Aleksandar Američke franšize u srednjoj i istočnoj Europi - pregled pristupa novom tržištu // Evropske i evroazijske intergracije - prednosti i nedostaci - TOM III / Fazlović, Albina (ur.). Brčko: Evropski univerzitet Brčko Distrikt, 2020. str. 193-203

Podaci o odgovornosti

Erceg, Aleksandar

hrvatski

Američke franšize u srednjoj i istočnoj Europi - pregled pristupa novom tržištu

Franšiza je kao poslovni model prihvaćena u razvijenim zemljama kao metoda rasta i kao način za pokretanje novog pothvata. Iako svoje korijene ima u Europi, SAD su danas vodeće u franšiznom poslovanju u pogledu razvoja i korištenja modela. Franšizni poslovni model prisutan je u srednjoj i istočnoj Europi od kraja 1980-ih kada su te zemlje promijenile svoj ekonomski sustav i otvorile se stranim tvrtkama. Prvi koji su došli bili su američki franšizni sustavi koji su pokrenuli pokret koji od tada raste. Rad prikazuje franšizni poslovni model u srednjoj i istočnoj Europi kroz američke franšizne sustave. Prvi dio rada daje definiciju franšiznog poslovnog modela te prezentira utjecaj koji franšize imaju na svjetsku ekonomiju. U drugom dijelu rada prikazat će se kako američki franšizni sustavi ulaze na tržišta srednje i istočne Europe, pitanja s kojima se suočavaju tijekom implementacije svojih sustava i kako tržište reagira na njihove proizvode i/ili usluge. Predstavit će se potencijalne prepreke za franšizno poslovanje američkim franšizama na području srednje i istočne Europe kao i razlozi zašto su se primatelji odlučili za njih. Na kraju je dan zaključak te su predložene daljnje istraživačke aktivnosti o ovom važnom poslovnom modelu.

franšiza, srednja i istočna Europa, tržišna strategija, ulazak na tržište

nije evidentirano

engleski

American franchises in Middle and Eastern Europe - review of approaches to the new markets

nije evidentirano

franchising, Central and Eastern Europe, market strategy, market entrance

nije evidentirano

Podaci o prilogu

193-203.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Evropske i evroazijske intergracije - prednosti i nedostaci - TOM III

Fazlović, Albina

Brčko: Evropski univerzitet Brčko Distrikt

9789995599546

Podaci o skupu

8. međunarodni naučni skup Evropske i evroazijske integracije - prednosti i nedostaci

predavanje

26.07.2020-26.07.2020

Brčko, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

Ekonomija

Poveznice