Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku (CROSBI ID 433241)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Tomislav Jagušt Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku / Ivica Botički (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2018

Podaci o odgovornosti

Tomislav Jagušt

Ivica Botički

hrvatski

Višeplatformski sustav za unaprjeđenje učenja u ranom osnovnoškolskom obrazovanju zasnovan na digitalnim interaktivnim sadržajima, načelima obrazovnih igara i prilagodljivosti sustava učeniku

Sustavi za mobilno učenje omogućavaju korisnicima uključivanje u proces učenja u svakom trenutku, neovisno o okruženju u kojem se nalaze. Istovremeno, ovi sustavi pred svoje korisnike stavljaju neke specifične zahtjeve, npr. vrlo kratko vrijeme trajanja pojedine nastavne lekcije, visoku razinu interaktivnosti i komunikacije s drugim korisnicima, specifične oblike navigacije prilagođene dimenzijama uređaja za mobilno učenje, ovisnost sadržaja o kontekstu u kojem se učenje odvija i sl. Cilj znanstvenog istraživanja u ovom doktorskom radu bio je istražiti područje mobilnog učenja i sustave za izradu i izvođenje digitalnih interaktivnih obrazovnih lekcija, te predložiti i opisati vlastiti model skalabilnog, proširivog i interaktivnog sustava za mobilno učenje. Nadalje, predložen je model podataka koji opisuje digitalne obrazovne lekcije te omogućava njihovu pohranu i prenošenje. Predložen je i model obrazovnih programskih komponenti koje se mogu ugraditi u digitalne obrazovne lekcije čime se povećava njihova interaktivnost i višekratna upotrebljivost. Istražene su mogućnosti i potencijalne prednosti i nedostatci upotrebe igrifikacije u digitalnim obrazovnim lekcijama. Na temelju opisanog modela izgrađen je prototip sustava računalnog podučavanja koji implementira izabrane elemente igara koji se najčešće koriste u igrifikaciji. Verifikacija je obavljena kroz seriju eksperimentalnih tretmana u nižim razredima osnovne škole, a prikupljeni podaci su analizirani i obrađeni primjenom algoritama strojnog učenja, čiji rezultat je poslužio kao osnova za prepoznavanje tri obrasca ponašanja učenika. Na temelju navedenih obrazaca predložen je algoritam za prilagođavanje interaktivnih obrazovnih digitalnih lekcija učeniku.

Mobilno učenje ; tehnologijom podržano učenje ; model sustava za mobilno učenje ; igrifikacija ; digitalne obrazovne lekcije

nije evidentirano

engleski

Multiplatform system for improvement of learning in early primary school education based on digital interactive contents, gamification and adaptivity to the student

nije evidentirano

Mobile learning ; technology enhanced learning ; model of the mobile learning system ; gamification ; digital educational lessons

nije evidentirano

Podaci o izdanju

147

28.05.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo