Logistika hotelskog poslovanja (CROSBI ID 19207)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šerić, Neven ; Dadić, Mario ; Radas, Ante
hrvatski
Logistika hotelskog poslovanja
Rast konkurencije u hotelskom poslovanju nametnuo je drugačije pristupe u upravljanju hotelskim operacijama i procesima. Logistika u hotelskom poslovanju kao svekolika podrška svim aktivnostima koje podrazumijeva integrirani hotelski proizvod prerasla je u jednu od ključnih platformi jačanja konkurentnosti, diferencijacije hotelskih proizvoda i usluga i optimizacije. Autori su temeljem konzultantske prakse u hotelskom sektoru istu povezali s recentnom teorijom i nalazima vlastitih istraživanja te predstavili primjenjive operativne, taktičke i strateške smjernice u logističkim aktivnostima upravljanju hotelskom nabavom, prodajom, načinima korištenja business intellignece alata u hotelskom poslovanju, praćenja i istraživanja turističkih tržišta te promocijom hotela. U knjizi su predstavljena aktualna međunarodna iskustva te dobra praksa projekata na kojima su autori bili angažirani ili su proveli određena istraživanja. Knjiga predstavlja nadogradnju objavljenih Istraživanja tržišta za turističke subjekte (Šerić, Jurišić, 2014) i Upravljanja marketingom hotela (Šerić, Jakšić Stojanović, Jerkunica, 2019). Materija u knjizi je razrađena kroz 7 poglavlja i 25 pod poglavlja u kojima autori logičnim slijedom povezuju teoriju s dobro međunarodnom i domaćom praksom vrednujući materiju i temeljem nalaza vlastitih istraživanja. Ovo je prvo djelo na hrvatskom jeziku koje obrađuje logistiku hotelskog poslovanja. Knjiga je praktična za samostalnu edukaciju, a posebno će koristiti menadžerima hotela, srednje i vrhovne razine. U knjizi su predstavljeni mnogi alati kojima se može ocijeniti efikasnost postojećih logističkih aktivnosti u nabavi, prodaji, promociji i drugim područjima hotelskog poslovanja. Pored toga u knjizi su date konkretne smjernice prema kojima se može samostalno oblikovati marketinški informacijski sustav , kao i efikasan prodajno promotivni sustav putem za tu svrhu namijenjenih portala na Internetu. Predstavljena materija je iskoristiva za smanjenje troškova, rast godišnje popunjenosti i rast lojalnosti gostiju za sve hotele, bez obzira na veličinu smještajnih kapaciteta, kategorizaciju i sadržajni kontekst. Unapređivanjem postojećih i implementacijom u knjizi predstavljenih novih logističkih aktivnosti hotelski subjekt će povećati godišnju popunjenost, sniziti udio troškova u godišnjem prihodu, povećati zaradu i brojnosti lojalnih gostiju. Dovoljno razloga da detaljno pročitate knjigu.
Logistika ; Hotel ; Poslovanje
nije evidentirano
engleski
Hotel business logistics
nije evidentirano
Logistics ; Hotel ; Business
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Redak
2020.
978-953-336-656-2
164
objavljeno