Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije odgajatelja predškolske djece u području scenske i medijske pismenosti (CROSBI ID 692182)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Tea-Tereza Vidović Schreiber Kompetencije odgajatelja predškolske djece u području scenske i medijske pismenosti // Kompetencije suvremenog odgajatelja i učitelja – izazov za promjene. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 175-189

Podaci o odgovornosti

Tea-Tereza Vidović Schreiber

hrvatski

Kompetencije odgajatelja predškolske djece u području scenske i medijske pismenosti

Suvremeni studij ranog i predškolskog odgoja ima zadatak obrazovati studente u skladu s definiranim ishodima učenja. Pred suvremenog odgojitelja profesionalca postavljaju se višestruke uloge. Pored različitih znanja i vještina koja odgojitelj treba posjedovati posebna se pozornost posvećuje njihovom umjetničkom obrazovanju i to kroz područja likovne, glazbene, dramsko-lutkarske umjetnosti te medijske pismenosti. Specifičnost kolegija iz dramskog-lutkarskog i medijskog područja jest u tome da osposobljava studenata za integraciju teorije i prakse u budućem radu. Na taj će način odgojitelj u praksi biti u mogućnosti poticati kod djece stvaralačku aktivnost i njihove kompetencije.

odgojitelj, studijske kompetencije, lutkarstvo, scenska i medijska kultura

nije evidentirano

engleski

Competence of pre-school educators in field of theatar and media culture literacy

nije evidentirano

educator, study competence, puppetry, drama and media culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-189.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-73-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Književnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija