Mogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 692112)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Turza-Bogdan, Tamara ; Peharda, Maja
hrvatski
Mogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika
U radu se prikazuje interpretacija lektirnih djela u trećem razredu pomoću organizacije rada u otvorenom sustavu. Otvoreni sustav podrazumijeva nastavu u kojoj se polazi od učenika, a ne od sadržaja poučavanja. Takva je nastava određena interesima, željama i mogućnostima učenika (Bašić, 2006). Stoga se u otvorenom sustavu podrazumijeva didaktička ponuda unutar koje učenik slobodno odabire sadržaje, načine i oblike rada (Rosandić, 2005). U hrvatskoj metodičkoj literaturi otvoreni sustav još uvijek nije dovoljno prisutan, a nedostaju sustavna istraživanja nastavne prakse. Jedan je od ciljeva nastave književnosti odgajanje čitatelja, djeteta koje će voljeti čitati. Na to može utjecati učitelj koji će nastavu književnosti pokušati učiniti što zanimljivijom, kreativnijom i otvorenijom. U sklopu akcijskoga istraživanja održani su sati lektire. Na temelju promatranja opisanih metoda i oblika rada te učeničkih razmišljanja o satima u kojima su sudjelovali zaključuje se o svrhovitosti otvorenoga sustava, kao i o potrebi njegove šire primjene.
književnost ; kreativnost ; lektira ; metodika hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Posibilities of Applying an Open System in Teaching the Croatian language
nije evidentirano
literature, creativity, reading texts, methods of Croatian language teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
319-326.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jezik, književnost, obrazovanje - suvremeni koncepti
Višnjić Jevtić, A ; Filipan Žignić, B ; Lapat, G ; Mikulan, K.
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-76-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096