Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika (CROSBI ID 692112)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Turza-Bogdan, Tamara ; Peharda, Maja Mogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika // Jezik, književnost, obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić Jevtić, A ; Filipan Žignić, B ; Lapat, G et al. (ur.). Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 319-326

Podaci o odgovornosti

Turza-Bogdan, Tamara ; Peharda, Maja

hrvatski

Mogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika

U radu se prikazuje interpretacija lektirnih djela u trećem razredu pomoću organizacije rada u otvorenom sustavu. Otvoreni sustav podrazumijeva nastavu u kojoj se polazi od učenika, a ne od sadržaja poučavanja. Takva je nastava određena interesima, željama i mogućnostima učenika (Bašić, 2006). Stoga se u otvorenom sustavu podrazumijeva didaktička ponuda unutar koje učenik slobodno odabire sadržaje, načine i oblike rada (Rosandić, 2005). U hrvatskoj metodičkoj literaturi otvoreni sustav još uvijek nije dovoljno prisutan, a nedostaju sustavna istraživanja nastavne prakse. Jedan je od ciljeva nastave književnosti odgajanje čitatelja, djeteta koje će voljeti čitati. Na to može utjecati učitelj koji će nastavu književnosti pokušati učiniti što zanimljivijom, kreativnijom i otvorenijom. U sklopu akcijskoga istraživanja održani su sati lektire. Na temelju promatranja opisanih metoda i oblika rada te učeničkih razmišljanja o satima u kojima su sudjelovali zaključuje se o svrhovitosti otvorenoga sustava, kao i o potrebi njegove šire primjene.

književnost ; kreativnost ; lektira ; metodika hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Posibilities of Applying an Open System in Teaching the Croatian language

nije evidentirano

literature, creativity, reading texts, methods of Croatian language teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

319-326.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jezik, književnost, obrazovanje - suvremeni koncepti

Višnjić Jevtić, A ; Filipan Žignić, B ; Lapat, G ; Mikulan, K.

Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-76-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija