Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva (CROSBI ID 692055)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Edita, Borić ; Marta, Zečević Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva // Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 255-266

Podaci o odgovornosti

Edita, Borić ; Marta, Zečević

hrvatski

Kvaliteta domaćih zadaća u nastavi prirode i društva

Suvremeni pristup planiranju nastavnoga procesa podrazumijeva i pomno planiranje učenikova samostalnoga rada kod kuće. Uloga i učestalost zadavanja domaćih zadaća razlikuju se u odnosu na pojedine nastavne predmete te potrebe i interese učenika. S tim se u svezi u radu predstavljaju promišljanja o ulozi domaćih zadaća u nastavi Prirode i društva. Budući da su one čest (nerijetko i velik) dio svakodnevice većine učenika, posebice učenika nižih razreda osnovne škole, jasna je potreba za promišljanjem o njihovoj svrsi, učinkovitosti i vrjednovanju. Stoga je cilj rada bio istražiti s kojom svrhom budući učitelji razredne nastave, odnosno studenti četvrte godine Učiteljskoga studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku i dislociranoga studija u Slavonskome Brodu, zadaju domaće zadaće iz Prirode i društva. Domaće su zadaće analizirane u kontekstu njihova razumijevanja uloge domaće zadaće, odnosno ciljeva s kojima ih zadaju, znanja, vještina i sposobnosti koje njima žele razvi(ja)ti te elemenata koje će vrjednovati. Rezultati pokazuju da studenti domaće zadaće uglavnom zadaju s ciljem reprodukcije činjeničnih znanja te da ne navode mjerljive ishode niti elemente vrjednovanja. Iz toga se zaključuje da je potrebno buduće učitelje tijekom studija osposobiti za svrhovito i promišljeno osmišljavanje domaćih zadaća kojima će kod učenika poticati više kognitivne procese i istraživački pristup sadržajima Prirode i društva.

domaća zadaća, elementi vrjednovanja, kvaliteta domaće zadaće, Priroda i društvo

nije evidentirano

engleski

Homework Quality in Nature and Society Classes

nije evidentirano

homework, evaluation elements, homework quality, Nature and Society

nije evidentirano

Podaci o prilogu

255-266.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje? : zbornik radova = Didactic challenges III : didactic retrospective and perspective - Where/how do we go from here? : conference proceedings

Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-92-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija