Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pluralni diskontinuiteti: jugoslavenska dječja književnost, popisi osnovnoškolske lektire i hrvatski kontekst (CROSBI ID 280002)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hameršak, Marijana Pluralni diskontinuiteti: jugoslavenska dječja književnost, popisi osnovnoškolske lektire i hrvatski kontekst // Detinjstvo, 46(20) (2020), 1; 9-17

Podaci o odgovornosti

Hameršak, Marijana

hrvatski

Pluralni diskontinuiteti: jugoslavenska dječja književnost, popisi osnovnoškolske lektire i hrvatski kontekst

Nakon osvrta na osnovne koordinate povijesti popisa lektire za osnovne škole u hrvatskom kontekstu, rad se bavi problemima statusa jugoslavenske (dječje) književnosti, odnosno jugoslavenskih (dječjih) književnosti na toj razini književne reprezentacije i institucionalizacije. U fokusu su mogućnosti definicije jugoslavenske dječje književnosti u kontekstu popisa lektire, kao i odnos popisa i kanona. Pojam jugoslavenske dječje književnosti, odnosno jugoslavenskih dječjih književnosti u radu se nastoji razumjeti relacijski i višerazinski, kao proizvod specifičnih društvenih konstelacija, ali i strategija književnopovijesnog, lingvističkog, i drugog isključivanja i uključivanja, dominacije i subordinacije unutar književnog polja.

lektira, popisi lektire, hrvatska književnost, jugoslavenska dječja književnost, jugoslavenske književnosti, Branko Ćopić

nije evidentirano

engleski

Plural discontinuities: Yugoslav children's literature, elementary school home reading lists and the Croatian context

nije evidentirano

elementary school reading, elementary school reading lists, Croatian literature, Yugoslav children's literature, Yugoslav literatures, Branko Ćopić

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46(20) (1)

2020.

9-17

objavljeno

0350-5286

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Filologija