Pluralni diskontinuiteti: jugoslavenska dječja književnost, popisi osnovnoškolske lektire i hrvatski kontekst (CROSBI ID 280002)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hameršak, Marijana
hrvatski
Pluralni diskontinuiteti: jugoslavenska dječja književnost, popisi osnovnoškolske lektire i hrvatski kontekst
Nakon osvrta na osnovne koordinate povijesti popisa lektire za osnovne škole u hrvatskom kontekstu, rad se bavi problemima statusa jugoslavenske (dječje) književnosti, odnosno jugoslavenskih (dječjih) književnosti na toj razini književne reprezentacije i institucionalizacije. U fokusu su mogućnosti definicije jugoslavenske dječje književnosti u kontekstu popisa lektire, kao i odnos popisa i kanona. Pojam jugoslavenske dječje književnosti, odnosno jugoslavenskih dječjih književnosti u radu se nastoji razumjeti relacijski i višerazinski, kao proizvod specifičnih društvenih konstelacija, ali i strategija književnopovijesnog, lingvističkog, i drugog isključivanja i uključivanja, dominacije i subordinacije unutar književnog polja.
lektira, popisi lektire, hrvatska književnost, jugoslavenska dječja književnost, jugoslavenske književnosti, Branko Ćopić
nije evidentirano
engleski
Plural discontinuities: Yugoslav children's literature, elementary school home reading lists and the Croatian context
nije evidentirano
elementary school reading, elementary school reading lists, Croatian literature, Yugoslav children's literature, Yugoslav literatures, Branko Ćopić
nije evidentirano