Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora (CROSBI ID 691835)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.). 2020. str. 407-412

Podaci o odgovornosti

Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina

hrvatski

Verbotonalni pristup poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece s oštećenjem sluha i /ili govora

Verbotonalni sustav već šezdeset godina razvija metode i rehabilitacijske postupke koji se odnose na razumijevanje matematičkih operacija i prostorno-vremenskih odnosa kod djece oštećena sluha i/ili govora. U predškolskoj verbotonalnoj rehabilitaciji slušanja i govora provode se aktivnosti za poticanje predmatematičkih sposobnosti koje podrazumijevaju razvrstavanje podataka i predmeta, uspoređivanje i ujednačavanje predmeta i skupova, nizanje predmeta i održavanje zadanog redoslijeda, slijeđenje niza uputa od više koraka, orijentiranje i organizaciju u prostoru, vizualizaciju, vizualno grupiranje predmeta, prepoznavanje obrazaca, procjenjivanje te deduktivno i induktivno mišljenje. Terapijski program je strukturiran da se većina aktivnosti provodi koristeći elemente fonetskih ritmova. U predškolskoj dobi se grupna i individualna rehabilitacija isprepliću sa stimulacijama pokretom i glazbenim stimulacijama iako se posebno fonetski ritmovi koriste i zasebno u usvajanje prostorno – vremenskih i količinskih odnosa. U školskoj dobi nastavlja se isti verbotonalni model koji u skladu s kurikulom razvija razumijevanje ili imenovanje matematičkih pojmova, operacija ili koncepata, te rehabilitacijskim postupcima radi na pretvaranju pismeno zadanih problema u matematičke simbole, „perceptualne“ vještine, vještine „pažnje“ i „matematičke“ vještine (npr. praćenje slijeda matematičkih koraka, brojenje objekata i učenje tablice množenja). U svim postupcima naglasak je uvijek na multisenzoričnom pristupu. Kako to izgleda u praksi prikazat ćemo u filmu koji će prikazati verbotonalnu kompleksnu rehabilitaciju u Dječjem vrtiću i Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG s posebnim naglaskom na poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina te razumijevanja prostorno-vremenskih odnosa kod djece oštećena sluha i/ili govora.

verbotonalna metoda ; poticanja predmatematičkih i matematičkih vještina ; fonetski ritmovi

nije evidentirano

engleski

Verbotonal approach to increasing pre- mathematical and mathematical skills and understanding spatial-time relationships in children with disability and/or speech impairments

nije evidentirano

verbotonal method ; stimulation of pre-mathematical and mathematical skills ; phonetic rhythms

nije evidentirano

Podaci o prilogu

407-412.

2020.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unapređenje kvalitete života djece i mladih: tematski zbornik=Improving the quality of life of children and youth: conference proceedings

Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina

Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih

1986-9886

Podaci o skupu

XI. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih

ostalo

26.06.2020-28.06.2020

Sunčev Brijeg, Bugarska

Povezanost rada

Logopedija, Pedagogija