Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav Madžar, Damir Primorac: Strateško upravljanje sportskom komunikacijom, Synopsis, Zagreb i Sarajevo, 2019., 163 str. ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb), ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo) (CROSBI ID 279888)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav Madžar, Damir Primorac: Strateško upravljanje sportskom komunikacijom, Synopsis, Zagreb i Sarajevo, 2019., 163 str. ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb), ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo) // Medijske studije, 10 (2019), 20; 161-162

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav Madžar, Damir Primorac: Strateško upravljanje sportskom komunikacijom, Synopsis, Zagreb i Sarajevo, 2019., 163 str. ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb), ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo)

Knjiga „Strateško upravljanje sportskom komunikacijom“ strukturirana u 14 cjelina i 49 poglavlja nastoji doprinijeti profesionalizaciji odnosa s javnostima u sportu, relativno neistražene discipline, fokusirajući se pritom na ključne dionike u sportskoj komunikaciji poput sportaša, trenera, ali i sportskih organizacija. Osim navedenoga razmatra se odnos i s ostalim javnostima, potencijalnim investitorima, vladom te regulatornim tijelima. Čitatelje se pritom podsjeća na temeljne funkcije medija, ali i na važnost izgradnje kvalitetnih odnosa s medijima, što podrazumijeva i poznavanje tehnika odnosa s javnostima. Veliku ulogu u povezivanju sportskih organizacija i medija imaju i glasnogovornici, čija se djelotvornost mjeri na temelju osiguravanja uravnoteženog odnosa s navedenim akterima, ali i spremnosti u odgovaranju na komunikacijske izazove. Autori u knjizi obrađuju i ulogu nasilja na sportskim terenima u kontekstu sportskoga prava, ali i psihološke aspekte sporta poput motivacije igrača, ali i doprinosa publike u ostvarivanju sportskih rezultata. Sportske organizacije također su izložene kriznim situacijama, stoga autori donose preporuke za kvalitetno i učinkovito upravljanje takvom situacijom, a razmatra se i uloga odnosa s javnostima sportske organizacije u privlačenju volontera.

sportska komunikacija, sportaši, odnosi s javnostima u sportu, strateško komuniciranje, odnosi s medijima, sportsko pravo, psihologija sporta

nije evidentirano

engleski

Ivan Tomić, Zoran Tomić, Davor Pavić, Tomislav Madžar, Damir Primorac: Ivan Tomic, Zoran Tomic, Davor Pavic, Tomislav Madzar, Damir Primorac Strategic Management of Sports Communication Synopsis, Zagreb and Sarajevo, 2019, 163 p. ISBN 9789537968922 (Synopsis, Zagreb), ISBN 9789958010743 (Synopsis, Sarajevo)

nije evidentirano

sports communication, athletes, public relations in sports, strategic communication, media relations, sports law, psychology of sports

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (20)

2019.

161-162

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost