Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta (CROSBI ID 691753)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Sabljar, Mirna Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta // Didaktički izazovi III Didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 132-146

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Sabljar, Mirna

hrvatski

Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta

Nastava je instrumenta tradicionalno zasnovana na individualnom socijalnom obliku rada i obilježena je izravnim poučavanjem s naglašenim nastavnikovim ukazivanjem na pogreške u sviranju te upućivanjem kako nešto ispravno svirati. U takvoj se nastavi, pri kojoj nastavnik predstavlja model i poučava demonstracijom, a učenik oponašanjem nastavnikova sviranja nastoji reproducirati zapamćeno, uočava dominacija nastavnika i autoritarni stil vođenja nastave. Za razliku od tradicionalne nastave instrumenta, usmjerene na nastavnika, koja odnos nastavnik- učenik sagledava isključivo kroz metodičke aspekte poučavanja majstora koji prenosi svoja izvodilačka i interpretativna znanja, vještine i umjetničke vrijednosti učeniku-naučniku, suvremena nastava instrumenta, usmjerena na učenika, osim usmjerenosti prema čitavom spektru metoda rada, usmjerenih prema ostvarivanju najpovoljnijih ishoda učenja usklađenih s individualnim mogućnostima i preferencijama učenika, prepoznaje i značaj dvosmjerne interakcije, kao i svih sastavnica koje utječu na odnos nastavnika i učenika. Sa svrhom uvida u odlike aktualne nastave instrumenta, s aspekta interakcije nastavnika i učenika, u radu su istraženi stavovi učenika osnovnih glazbenih škola prema stilu poučavanja nastavnika instrumenta, nastavničkoj podršci te socijalno- emocionalnom ozračju u nastavi instrumenta. Primijenjen je upitnik općih podataka te upitnik za ispitivanje navedenih stavova.

nastava instrumenta, interakcija nastavnika i učenika, nastavnička podrška

nije evidentirano

engleski

Interaction between Students and Teachers in Piano Lessons

nije evidentirano

instrument class, teacher-student interaction, teacher support

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-146.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi III Didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE?

Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-92-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija