Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067630

Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta


Škojo, Tihana; Sabljar, Mirna
Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta // Didaktički izazovi III Didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 132-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1067630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta
(Interaction between Students and Teachers in Piano Lessons)

Autori
Škojo, Tihana ; Sabljar, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Didaktički izazovi III Didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020, 132-146

ISBN
978-953-6965-92-2

Skup
Didaktički izazovi III

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16-17. 05. 2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava instrumenta, interakcija nastavnika i učenika, nastavnička podrška
(instrument class, teacher-student interaction, teacher support)

Sažetak
Nastava je instrumenta tradicionalno zasnovana na individualnom socijalnom obliku rada i obilježena je izravnim poučavanjem s naglašenim nastavnikovim ukazivanjem na pogreške u sviranju te upućivanjem kako nešto ispravno svirati. U takvoj se nastavi, pri kojoj nastavnik predstavlja model i poučava demonstracijom, a učenik oponašanjem nastavnikova sviranja nastoji reproducirati zapamćeno, uočava dominacija nastavnika i autoritarni stil vođenja nastave. Za razliku od tradicionalne nastave instrumenta, usmjerene na nastavnika, koja odnos nastavnik- učenik sagledava isključivo kroz metodičke aspekte poučavanja majstora koji prenosi svoja izvodilačka i interpretativna znanja, vještine i umjetničke vrijednosti učeniku-naučniku, suvremena nastava instrumenta, usmjerena na učenika, osim usmjerenosti prema čitavom spektru metoda rada, usmjerenih prema ostvarivanju najpovoljnijih ishoda učenja usklađenih s individualnim mogućnostima i preferencijama učenika, prepoznaje i značaj dvosmjerne interakcije, kao i svih sastavnica koje utječu na odnos nastavnika i učenika. Sa svrhom uvida u odlike aktualne nastave instrumenta, s aspekta interakcije nastavnika i učenika, u radu su istraženi stavovi učenika osnovnih glazbenih škola prema stilu poučavanja nastavnika instrumenta, nastavničkoj podršci te socijalno- emocionalnom ozračju u nastavi instrumenta. Primijenjen je upitnik općih podataka te upitnik za ispitivanje navedenih stavova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Avatar Url Mirna Sabljar (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Škojo, Tihana; Sabljar, Mirna
Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta // Didaktički izazovi III Didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 132-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škojo, T. & Sabljar, M. (2020) Interakcija nastavnika i učenika u nastavi instrumenta. U: Peko, A., Ivanuš Grmek, M. & Delcheva Dizdarevikj, J. (ur.)Didaktički izazovi III Didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE?.
@article{article, year = {2020}, pages = {132-146}, keywords = {nastava instrumenta, interakcija nastavnika i u\v{c}enika, nastavni\v{c}ka podr\v{s}ka}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Interakcija nastavnika i u\v{c}enika u nastavi instrumenta}, keyword = {nastava instrumenta, interakcija nastavnika i u\v{c}enika, nastavni\v{c}ka podr\v{s}ka}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2020}, pages = {132-146}, keywords = {instrument class, teacher-student interaction, teacher support}, isbn = {978-953-6965-92-2}, title = {Interaction between Students and Teachers in Piano Lessons}, keyword = {instrument class, teacher-student interaction, teacher support}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font