Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi (CROSBI ID 433133)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marinić, Mateja Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi / Wagner Jakab, Ana ; Lisak, Natalija (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2017

Podaci o odgovornosti

Marinić, Mateja

Wagner Jakab, Ana ; Lisak, Natalija

hrvatski

Perspektiva učitelja o kvaliteti odnosa s pomoćnicima u nastavi

Pojavom filozofije inkluzije i „škole za sve“, uključivanje djece s teškoćama u redovan sustav odgoja i obrazovanja je proizvelo mnoge promjene koje su, između ostalog, dovele do povećanja broja pomoćnika u nastavi. Oni su svojim svakodnevnim radom u neposrednom odnosu s učenicima, ali i učiteljima. Cilj ovog istraživanja je uvidom u perspektivu učitelja ispitati njihov dosadašnji i trenutni odnos s pomoćnicima u nastavi. Na taj način se nastoje osvijestiti ključna područja njihovog odnosa koja u budućnosti mogu biti od pomoći prilikom razvoja programa unapređivanja kvalitete suradnje. Sudionice ovog istraživanja su četiri učiteljice razredne nastave OŠ Trnjanska. Podaci su prikupljeni metodom fokus grupnog intervjua te su analizirani i obrađeni metodom kvalitativne analize. Rezultati istraživanja upućuju na specifična područja odnosa učitelj – pomoćnik u nastavi, a ona uključuju: prepreke u odnosu, pozitivne aspekte odnosa, načine unapređenja odnosa, zadaće i uloge, utjecaj odnosa na profesionalni razvoj učitelja te savjete učiteljima koji prvi puta surađuju s pomoćnicima u nastavi. Također, sudionice istraživanja navode preduvjete na razini škole i države koje je potrebno zadovoljiti kako bi se odnos učitelja i pomoćnika unaprijedio

filozofija inkluzije, perspektiva učitelja, kvaliteta odnosa učitelj – pomoćnik u nastavi

nije evidentirano

engleski

Teachers' perspective of their relationship with teaching assistants

nije evidentirano

inclusion of children with disabilities, teachers' perspective, quality of teacher – teacher assistant relationship

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

20.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti