Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1067580

Strategije poučavanja u inkluzivnoj školi


Mejašić, Marijana
Strategije poučavanja u inkluzivnoj školi, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1067580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije poučavanja u inkluzivnoj školi
(Teaching strategies in the inclusive school)

Autori
Mejašić, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.09

Godina
2016

Stranica
65

Mentor
Wagner Jakab, Ana ; Stančić, Zrinjka

Ključne riječi
inkluzija, dokazano uĉinkovite strategije pouĉavanja, uĉitelji, uĉenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
(inclusion, succesful teaching strategies, teachers, special need students)

Sažetak
U uspješnoj provedbi inkluzivnog obrazovanja vaţnu ulogu imaju uĉitelji i nastavnici koji u velikoj mjeri mogu utjecati na obrazovnu uspješnost i prihvaćanje uĉenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama (Ivanĉić i Stanĉić, 2003 prema Karamatić Brĉić, 2013). Kako bi poboljšali izvedbe ovih uĉenika, vaţno je da u svom radu koriste one strategije pouĉavanja koje su dokazano uĉinkovite (Mitchell, 2008). Ovim radom dan je pregled dvadeset i ĉetiri znanstveno dokazane strategije pouĉavanja koje uĉitelji i nastavnici mogu primjenjivati u svom radu u inkluzivnim školama, ali i u školama s posebnim programima. Ukljuĉene su razliĉite strategije koje se kreću od strategija usmjerenih na ureĊenje konteksta uĉenja (primjerice suradniĉko uĉenje, klima u razredu), razliĉitih kognitivnih (primjerice samoregulirano uĉenje, kognitivno bihevioralna terapija) i bihevioralni strategija (primjerice funkcionalna procjena ponašanja i direktne instrukcije) sve do strategija poput formativnog ocjenjivanja i povratnih informacija te asistivnih tehnologija. Mnoge od ovih strategija pouĉavanja prikladne su ne samo za uĉenike s posebnim odgojnoobrazovnim potrebama, već i za ostale uĉenike (Mitchell, 2008). U prikazu strategija, opisuje se što one podrazumijevaju, navode se neke od sugestija za njihovu primjenu kao i nalazi istraţivanja koji potvrĊuju njihovu vrijednost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Wagner Jakab (mentor)

Avatar Url Zrinjka Stančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Mejašić, Marijana
Strategije poučavanja u inkluzivnoj školi, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Mejašić, M. (2016) 'Strategije poučavanja u inkluzivnoj školi', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Meja\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {65}, keywords = {inkluzija, dokazano u\^{c}inkovite strategije pou\^{c}avanja, u\^{c}itelji, u\^{c}enici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama}, title = {Strategije pou\v{c}avanja u inkluzivnoj \v{s}koli}, keyword = {inkluzija, dokazano u\^{c}inkovite strategije pou\^{c}avanja, u\^{c}itelji, u\^{c}enici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Meja\v{s}i\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {65}, keywords = {inclusion, succesful teaching strategies, teachers, special need students}, title = {Teaching strategies in the inclusive school}, keyword = {inclusion, succesful teaching strategies, teachers, special need students}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font