Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti (CROSBI ID 691745)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Lukaš, Mirko ; Kimer, Karlo Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti // DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima, 2020. str. 421-433

Podaci o odgovornosti

Lukaš, Mirko ; Kimer, Karlo

hrvatski

Promicanje odgojne uloge medija u nastavi povijesti

Tema ovoga rada prikazati je odgojnu stranu upotrebe novih nastavnih tehnologija. Ciljeve nastave postižemo uspješnom pripremom, realizacijom i usvajanjem temeljnih povijesnih znanja i vještina za povijesno kritičko mišljenje. Klasična nastava povijesti ubrzano se mijenja zahvaljujući digitalizaciji i informatizaciji školstva, te cijeloga odgojno- obrazovnog procesa u kojemu se sve više stavlja naglasak na korištenje informacijskih tehnologija i multimedijskih sadržaja. Uloga nastavnika povijesti u suvremenoj metodici stavlja se i na otkrivanje metodičkih vrijednosti navedenih sadržaja. Ovo se ponajviše može primijeniti upotrebom povijesnih igranih i dokumentarnih filmova, sadržaja s interneta ili povijesnih video-igrica. Nastavni proces danas ima mogućnosti za upotrebom sve više medijskih predstavljanja sadržaja koji mogu imati pozitivne i negativne strane. Stoga je potrebno redovito i neposredno raditi kako s nastavnicima tako i s učenicima na razvijanju njihovog kritičkoga mišljenja za svakodnevnim korištenjem i upotrebom medija.

digitalizacija, informatizacija, kritičko mišljenje, medijski sadržaji, odgojna uloga

nije evidentirano

engleski

Promoting the Role of Media in History Classes

nije evidentirano

digitalisation, informatisation, critical thinking, media content, educational role

nije evidentirano

Podaci o prilogu

421-433.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

DIDAKTIČKI IZAZOVI III. didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE?

Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina

Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima

978-953-6965-92-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija