Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke (CROSBI ID 691731)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Pivac, Jelena ; Štimac, Igor ; Bračić, Matija ; Steiner, Sanja Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke // Zbornik radova Kvaliteta – jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2020. str. 323-345 doi: 10.30657/hdmk.2020.20

Podaci o odgovornosti

Pivac, Jelena ; Štimac, Igor ; Bračić, Matija ; Steiner, Sanja

hrvatski

Utjecaj razine kvalitete usluge na dimenzioniranje putničkog terminala zračne luke

Dugoročne prognoze prometa putnika predviđaju na globalnoj razini značajan rast u zračnom prometu dok se istovremeno povećavaju i očekivanja putnika vezano uz razinu kvalitete usluge na zračnim lukama. Porast broja putnika s jedne strane te ograničeno širenje infrastrukture i povećanja kapaciteta zračne luke s druge strane ograničili su sposobnost zračnih luka da održe zadovoljavajuću razinu kvalitete usluge prema putniku. Zbog velike koncentracije zračnih luka i njihove međusobne konkurentnosti, razina kvalitete usluga, sigurnost i zadovoljstvo putnika, jedni su od ključnih faktora pri odabiru polazišne zračne luke. U ovom radu bit će prikazana metodologija za mjerenje razine kvalitete usluge prema putniku na primarno-tehnološkim sadržajima prometnog toka u putničkom terminalu zračne luke koja se temelji na percepciji korisnika i evaluaciji same usluge. Uspostavljanje mjera za ocjenu operativnih performansi i kvalitete usluge (QoS - Quality of Service) zračne luke te njihovo daljnje objektivno provođenje jedni su od glavnih problema s kojim se susreće menadžment zračne luke. Ovim istraživanjem prikazat će se uspostava sustava razine kvalitete usluge IATA (LoS – Level of Service) na zračnim lukama, pojasniti razlike tijekom evolucije same metodologije i određivanja ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) te pojasniti na koji način uvođenje ovog koncepta pomaže u optimiranju razine kvalitete usluge i dimenzioniranja kapaciteta putničkog terminala.

zračne luke, putnički terminal zračne luke, razina kvalitete usluge, kapacitet, ključni pokazatelji učinkovitosti (KPI), dimenzioniranje sadržaja.

nije evidentirano

engleski

The Impact of the Level of Service on Dimensioning Airport Passenger Terminal

nije evidentirano

airports, airport passenger terminal, Level of Service (LoS), capacity, Key Performance Indicator (KPI), sizing of facilities.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

323-345.

2020.

objavljeno

10.30657/hdmk.2020.20

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Kvaliteta – jučer, danas, sutra

Drljača, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

Podaci o skupu

21. međunarodni simpozij o kvaliteti: Kvaliteta - jučer, danas sutra

predavanje

18.03.2020-20.03.2020

Crikvenica, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport

Poveznice