Oštećenja sluha (CROSBI ID 748093)
Druge vrste radova | skripta
• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )
Podaci o odgovornosti
Bradarić-Jončić, Sandra
hrvatski
Oštećenja sluha
SADRŽAJ: ANATOMIJA UHA I FIZIOLOGIJA SLUŠANJA ; KARAKTERSTIKE ZVUKA I KAPACITET UHA ČOVJEKA ; VRSTE OŠTEĆENJA SLUHA ; AKUSTIČKA TEHNOLOGIJA ; Slušna pomagala ; Kohlearni implantati ; Implantati moždanog debla ; Slušno pomagalo usidreno u kost ; Asistivna tehnologija ; GOVORNO-JEZIČNI RAZVOJ DJECE OŠTEĆENA SLUHA ; Karakteristike glasova ; Posljedice oštećenja sluha na govorno-jezični razvoj ; Karakteristike govora djece i mladeži oštećena sluha ; Jezični razvoj djece i mladeži oštećena sluha ; ČITANJE S USTA ; Uloga vizualne percepcije govora u komunikaciji osoba urednog sluha ; Uloga vizualne percepcije govora u komunikaciji osoba oštećena sluha ; Uloga auditivnog modaliteta kao suportivnog modaliteta čitanju s usta ; Primanje i obrada jezičnih informacija pri čitanju s usta ; Čimbenici o kojima ovisi uspješnost čitanja s usta ; MANUALNI OBLICI KOMUNIKACIJE ; Osnovne vrste manualne komunikacije ; Status znakovnog jezika ; Lingvistička istraživanja znakovnog jezika ; Neurolingvistička istraživanja znakovnog jezika ; Psiholingvistička istraživanja znakovnog jezika ; Edukacijsko-rehabilitacijska istraživanja znakovnog jezika ; Kultura gluhih ; INTELEKTUALNE SPOSOBNOSTI OSOBA OŠTEĆENA SLUHA ; Percepcija, pažnja i pamćenje ; Inteligencija ; EMOCIONALNI I SOCIJALNI RAZVOJ DJECE OŠTEĆENA ; SLUHA Rizični i zaštitni čimbenici za emocionalni i socijalni razvoj djece oštećena sluha ; Samopoštovanje ; Socijalne interakcije gluhe djece i mladeži ; Zlostavljanje ; Poremećaji u ponašanju ; MOTORIČKE SPOSOBNOSTI OSOBA OŠTEĆENA SLUHA ; ODGOJ, OBRAZOVANJE I REHABILITACIJA DJECE I MLADEŽI OŠTEĆENA SLUHA – POVIJESNI PREGLED.
oštećenja sluha, gluhoća, nagluhost, edukacija i rehabilitacija gluhe djece
nije evidentirano
engleski
Hearing Impairments
nije evidentirano
hearing impairments, deaf, hard of hearing, deafness, deaf education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
130
2016.
nije evidentirano
objavljeno