Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovanje odraslih: teorijske osnove i praksa (CROSBI ID 19160)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Obrazovanje odraslih: teorijske osnove i praksa / Pastuović Nikola i Žiljak Tihomir (ur.) Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Pučko otvoreno učilište Zagreb, 2018

Podaci o odgovornosti

Pastuović Nikola i Žiljak Tihomir

hrvatski

Obrazovanje odraslih: teorijske osnove i praksa

Knjiga Obrazovanje odraslih je sljednica teorijskih priloga o obrazovanju odraslih u Hrvatskoj i njezinu okruženju nastalih tijekom druge polovice prošlog stoljeća i početkom ovoga, a nastoji integrirati rezultate međunarodnog razvoja znanosti o učenju i obrazovanju odraslih. Knjiga je strukturirana prema metateorijskoj podjeli obrazovnih teorija na normativne, znanstvene i praktične s težištem na znanstvenima i praktičnima. Tu smo podjelu obrazovnih teorija, što su je uveli analitički filozofi znanosti, prihvatili jer omogućuje da se razjasne neke dvojbe koje trajno opterećuju diskusiju o znanstvenom identitetu andragogije i obrazovanja andragoga, a tiču se njezine disciplinarne orijentacije, terminologije i metodologije istraživanja. Polazeći od metateorijskoga koncepta znanosti, moguće je razlikovati znanstvenu od praktične andragogije i odrediti „dodanu znanstvenu vrijednost“ andragogije korpusu znanstvenog znanja o obrazovanju odraslih što su ga proizvele druge obrazovne znanosti. Važno je pri tome naglasiti da su i znanstvena i praktična andragogija potrebne jer imaju različite zadaće. No korisno ih je razlikovati jer njihovo razlikovanje olakšava razvoj znanstvene andragogije, a učinkovitost praktične povećava se primjenom otkrića znanstvene. To je razlikovanje u knjizi provedeno tako da ona ima dvije tematske cjeline koje odgovaraju podjeli na znanstveni i praktični dio.

obrazovanje odraslih, andragogija, politika obrazovanja odraslih, učenje odraslih

nije evidentirano

engleski

Adult education: theoretical basis and practice

nije evidentirano

Adult education, andragogy, adult education policy, adult learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Pučko otvoreno učilište Zagreb

2018.

978-953-8115-47-9

440

objavljeno

Povezanost rada

Obrazovne znanosti