Dizajn ambalaže trgovačkih marki (CROSBI ID 433086)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šilić, Lucija
Pibernik, Jesenka
Bota, Josip
hrvatski
Dizajn ambalaže trgovačkih marki
Dizajn ambalaže ima važnu ulogu u kreiranju funkcionalne komunikacije između potrošača i proizvođača posebno kod trgovačkih marki koje malo ulažu u oglašavanje putem masovnih medija. Komunikacijska vrijednost dizajna ambalaže i utjecaj kojeg isti ima na potrošače od presudne je važnosti za percepciju vrijednosti proizvoda što utječe na uspješnost proizvoda na tržištu. Uspješan dizajn ambalaže pridonosi stvaranju imidža trgovačke marke koji je u skladu sa zahtjevima ciljane publike čime se podiže vrijednost proizvoda. Prema rezultatima istraživanja za daljnji uspjeh trgovačkih marki na hrvatskom tržištu neophodno je razvijanje trgovačkih marki kao originalnih marki te ulaganje u kreiranje sveobuhvatne marketinške strategije koja se jednim djelom manifestira u obliku atraktivnog i dizajna ambalaže.
trgovačka marka, dizajn ambalaže, percipirana vrijednost
nije evidentirano
engleski
Packaging design of store brands
nije evidentirano
store brand, packaging design, percived value
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
28.06.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagrebu