Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dizajn ambalaže trgovačkih marki (CROSBI ID 433086)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šilić, Lucija Dizajn ambalaže trgovačkih marki / Pibernik, Jesenka (mentor); Bota, Josip (neposredni voditelj). Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Šilić, Lucija

Pibernik, Jesenka

Bota, Josip

hrvatski

Dizajn ambalaže trgovačkih marki

Dizajn ambalaže ima važnu ulogu u kreiranju funkcionalne komunikacije između potrošača i proizvođača posebno kod trgovačkih marki koje malo ulažu u oglašavanje putem masovnih medija. Komunikacijska vrijednost dizajna ambalaže i utjecaj kojeg isti ima na potrošače od presudne je važnosti za percepciju vrijednosti proizvoda što utječe na uspješnost proizvoda na tržištu. Uspješan dizajn ambalaže pridonosi stvaranju imidža trgovačke marke koji je u skladu sa zahtjevima ciljane publike čime se podiže vrijednost proizvoda. Prema rezultatima istraživanja za daljnji uspjeh trgovačkih marki na hrvatskom tržištu neophodno je razvijanje trgovačkih marki kao originalnih marki te ulaganje u kreiranje sveobuhvatne marketinške strategije koja se jednim djelom manifestira u obliku atraktivnog i dizajna ambalaže.

trgovačka marka, dizajn ambalaže, percipirana vrijednost

nije evidentirano

engleski

Packaging design of store brands

nije evidentirano

store brand, packaging design, percived value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

28.06.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagrebu

Povezanost rada

Dizajn, Grafička tehnologija