Utjecaj medija na ponašanje i stavove djece (CROSBI ID 433053)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Škrnjug, Matea
Bilić, Vesna
hrvatski
Utjecaj medija na ponašanje i stavove djece
Mediji su postali dio naše svakodnevnice. Prate nas kroz život od malih nogu i neosporno na nas ostavljaju određeni utjecaj. Današnja djeca većinu svojeg slobodnog vremena provode koristeći medije, naročito televiziju, računalo. A to može utjecati na njihovo obrazovanje, ponašanje i stavove. U radu se analizira utjecaj nasilnih i seksualnih medijskih sadržaja te utjecaj reklama na djecu rane i predškolske te školske dobi. Oni često oponašaju svoje najdraže likove iz crtića, i formiraju krug prijatelja upravo prema sadržaju koji gledaju na televiziji, preferiraju proizvode koji se reklamiraju, a sve se to povezuje s njihovim stavovima i ponašanjem. Kako bi se smanjili mogući negativni utjecaji medija ističe se važnost medijske pismenosti.
mediji, medijski sadržaj, reklame, stavovi, ponašanje, djeca, medijska pismenost
nije evidentirano
engleski
The influence of advertisements on children's behavior and attitudes
nije evidentirano
media, media content, advertisements, attitudes, behavior, children, media literacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
20.10.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb