Utjecaj zlostavljanja na promjene u mozgu koje se manifestiraju u ponašanju i postignuću učenika u školi (CROSBI ID 433051)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gutić, Nika
Bilić, Vesna
hrvatski
Utjecaj zlostavljanja na promjene u mozgu koje se manifestiraju u ponašanju i postignuću učenika u školi
Zlostavljanje u određenim razvojnim fazama ostavlja različite posljedice koje se očituju u promjenama na mozgu. Djeca koja su žrtve zlostavljanja podložnija su razvoju različitih poremećaja, uključujući depresiju i anksioznost. Kod zlostavljanja, osobito ako su zlostavljači skrbnici, privrženost je jako narušena, odnosno razvija se dezorganiziran oblik privrženosti. Nesigurna privrženost, loša slika o sebi, poremećaji identiteta i poremećaji ponašanja te problemi s regulacijom emocija utječu na veze s drugim osobama i otežavaju im prilagodbu u školi. Neprestan osjećaj straha im otežava učenje i usmjeravanje pažnje na školske sadržaje. Stoga je važno da im se primjerenim metodičkim pristupom u okviru nastavno-obrazovnog procesa olakša napredak i postizanje uspjeha. Ukoliko im se na vrijeme ne pomogne, navedene posljedice ozbiljno narušavaju kvalitetu njihovog života i u odrasloj dobi.
djeca, zlostavljanje, utjecaj na mozak, posljedice zlostavljanja, metodički pristup
nije evidentirano
engleski
The impact of abuse on changes in the brain that manifest in students' behavior and school achievement in school
nije evidentirano
children, abuse, effects on brain, consequences of abuse, methodical approach
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
25.11.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb