Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje i nasilje mladih na društvenim mrežama (CROSBI ID 433048)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ivandić, Anita Ponašanje i nasilje mladih na društvenim mrežama / Bilić, Vesna (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Ivandić, Anita

Bilić, Vesna

hrvatski

Ponašanje i nasilje mladih na društvenim mrežama

Cilj je ovog rada proširiti spoznaje o ponašanju i nasilju mladih na društvenim mrežama. Na temelju podataka prikupljenih od 233 studenta Sveučilišta u Zagrebu može se zaključiti kako velika većina njih posjeduje računalo i profil na nekoj društvenoj mreži, (samo 3 osobe nemaju otvoren profil na društvenoj mreži, a 2 osobe ne posjeduju računalo). Studenti prosječno dnevno na društvenim mrežama provedu od 2 – 4, 5 h. Utvrđeno je da su na društvenim mrežama aktivnije djevojke, češće objavljuje uljepšane fotografije i sadržaje koje ih prikazuju samo u pozitivno svjetlu, a važnija im je privatnost nego mladićima. U odnosu na djevojke, mladići češće koriste društvene mreže za upoznavanje novih ljudi i stvaranje novih, intimnih veza . Prema samoiskazu ispitanih studenta njih 18, 46% doživjelo je više puta neugodnosti, a 7, 33% i nasilje na društvenim mrežama. Više od polovine ispitanika smatra da su na društvenim mrežama nesvjesno izloženi štetnim sadržajima. Zaključno se uz brojne prednosti i mogućnosti koje nude društvene mreže, upozorava i na rizike i njihove negativne strane.

društvene mreže, nasilje, mladi

nije evidentirano

engleski

Behavior and violence of children and youth on social networks

nije evidentirano

social networks, violence, youth

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

20.10.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija