Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece (CROSBI ID 433041)

Ocjenski rad | diplomski rad

Somek, Lucija Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece / Bilić, Vesna (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Somek, Lucija

Bilić, Vesna

hrvatski

Utjecaj zlostavljanja na poteškoće u učenju i ponašanju djece

Zlostavljanje i zanemarivanje djece predstavlja traumatsko iskustvo koje utječe na kognitivni, emocionalni i socijalni razvoj djece. Zbog izloženosti zlostavljanju kod žrtava se uočavaju teškoće u svakodnevnom funkcioniranju, osobito su vidljive u ponašanju i stjecanju nužnih znanja i vještina za život u zajednici. Zlostavljana djeca imaju manje samopoštovanja, osjećaju se nesposobnima i nemaju osjećaj kontrole za ono što im se događa. Teškoće se posebno očituju u odgojno-obrazovnom procesu, ali za to učitelji nisu dovoljno pripremljeni. Budući su učitelji svakodnevno s djecom oni mogu uočiti znakove nasilja, a kako imaju i djelomičan uvid u ponašanje roditelja to im u nekim situacijama također može pomoći u otkrivanju zlostavljanja. No za to je učiteljima i drugih stručnjacima koji rade s djecom potrebna edukacija i osposobljenost za postupanje u konkretnim školskim situacijama.

zlostavljanje, djeca, trauma, poteškoće učenja i ponašanja, školsko ozračje

nije evidentirano

engleski

The impact of abuse on children's learning and behavioral difficulties

nije evidentirano

abuse, children, trauma, difficulties in learning and behavior, school climate

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

18.06.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija