Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001. (CROSBI ID 98720)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Baban, Ljubomir
hrvatski
Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001.
Sveučilišni udžbenik "Marketing trgovine" sastoji se od slijedećih dijelova: 1. Pristupna razmatranja 2. Trgovina u funkcijskom i institucijskom smislu 3. Trgovinski poslovni procesi 4. Menadžment i marketing 5. Trgovinsko poslovne jedinice, trgovinska poduzeća i oblici suradnje, uz već navedenu bibliografiju. Autori su temeljito analizirali pojam trgovine, kao značajne gospodarske djelatnosti, njezine funkcije, oblike, lokaciju itd. Knjiga u dobroj mjeri opisuje i menadžment trgovine. Pišući tu knjigu, autori su temeljito analizirali marketing, jer su svjesni da nema suvremenog menadžmenta bez suvremenog marketinga. Udžbenik je potreban svima onima koji trebaju imati znanje o upravljanju suvremenom trgovinom i trgovačkim lancima
nije evidentirano
nije evidentirano
engleski
xx
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano