Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 106670

Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001.


Baban, Ljubomir
Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001. // Suvremena trgovina, 27 (2002), 1/2; 40-40 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


Naslov
Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001.
(Xx)

Autori
Baban, Ljubomir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 27 (2002), 1/2; 40-40

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Sažetak
Sveučilišni udžbenik "Marketing trgovine" sastoji se od slijedećih dijelova: 1. Pristupna razmatranja 2. Trgovina u funkcijskom i institucijskom smislu 3. Trgovinski poslovni procesi 4. Menadžment i marketing 5. Trgovinsko poslovne jedinice, trgovinska poduzeća i oblici suradnje, uz već navedenu bibliografiju. Autori su temeljito analizirali pojam trgovine, kao značajne gospodarske djelatnosti, njezine funkcije, oblike, lokaciju itd. Knjiga u dobroj mjeri opisuje i menadžment trgovine. Pišući tu knjigu, autori su temeljito analizirali marketing, jer su svjesni da nema suvremenog menadžmenta bez suvremenog marketinga. Udžbenik je potreban svima onima koji trebaju imati znanje o upravljanju suvremenom trgovinom i trgovačkim lancima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010002

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Ljubomir Baban, (145841)