Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske (CROSBI ID 279649)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Trbušić, Davor ; Rimac, Stipan Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske // Communication management review, 05 (2020), 01; 84-103. doi: 10.22522/cmr20200156

Podaci o odgovornosti

Trbušić, Davor ; Rimac, Stipan

hrvatski

Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske

Nacionalni identitet Hrvatske neodvojiv je od kršćanskog i katoličkog identiteta, koji je kroz 14-stoljetnu povijest srastao s hrvatskim narodom. Mnogi su velikani duha svojim radom i životom zadužili Hrvatsku te tako ostali upamćeni u kolektivnoj memoriji hrvatskoga naroda. Jedan od njih je zasigurno i Alojzije Stepinac, zagrebački nadbiskup i kardinal. Budući da ni pedeset devet godina nakon njegove smrti valorizacija lika i djela kardinala Stepinca ne prestaje izazivati velik interes u hrvatskom javnom prostoru, nameće se sljedeće problemsko pitanje: Je li kardinal Stepinac percipiran kao pozitivan ili negativan element nacionalnog brenda Hrvatske? Stoga ovaj rad, u čijem je središtu istraživanje o predodžbama studentske populacije o kardinalu Stepincu, analizira kakav imidž među ispitanicima uživa taj crkveni velikodostojnik. Rad se bavi i pitanjem treba li Crkva u Hrvatskoj kao stanoviti brend u budućnosti uložiti veće napore pri komuniciranju svojih podbrendova, koji su utkani u izgradnju hrvatskog nacionalnog identiteta. Ključni rezultati istraživanja pokazali su kako većina ispitanika kardinala Stepinca percipira kao pozitivnu povijesnu ličnost koja doprinosi pozitivnoj percepciji nacionalnog brenda Hrvatske. Također, sudionici istraživanja se o kardinalu Stepincu najviše informiraju putem tradicionalnih medija, dok su s druge strane napore Crkve u Hrvatskoj pri komuniciranju svojih brendova u javnosti ocijenili nedovoljnima.

brendiranje, Katolička crkva, brend arhitektura Crkve, crkveni podbrendovi, crkvena komunikacija, Alojzije Stepinac

nije evidentirano

engleski

Cardinal Stepinac as an Important Element in the Shaping of Croatia’s National Brand

nije evidentirano

branding, Catholic Church, brand architecture of the Church, Church sub-brands, Church communication, Alojzije Stepinac

nije evidentirano

Podaci o izdanju

05 (01)

2020.

84-103

objavljeno

2459-590X

2459-6086

10.22522/cmr20200156

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice