Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066569

Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske


Trbušić, Davor; Rimac, Stipan
Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske // Communication Management Review, 05 (2020), 01; 84-103 doi:10.22522/cmr20200156 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)


CROSBI ID: 1066569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske
(Cardinal Stepinac as an Important Element in the Shaping of Croatia’s National Brand)

Autori
Trbušić, Davor ; Rimac, Stipan

Izvornik
Communication Management Review (2459-590X) 05 (2020), 01; 84-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, ostalo

Ključne riječi
brendiranje, Katolička crkva, brend arhitektura Crkve, crkveni podbrendovi, crkvena komunikacija, Alojzije Stepinac
(branding, Catholic Church, brand architecture of the Church, Church sub-brands, Church communication, Alojzije Stepinac)

Sažetak
Nacionalni identitet Hrvatske neodvojiv je od kršćanskog i katoličkog identiteta, koji je kroz 14-stoljetnu povijest srastao s hrvatskim narodom. Mnogi su velikani duha svojim radom i životom zadužili Hrvatsku te tako ostali upamćeni u kolektivnoj memoriji hrvatskoga naroda. Jedan od njih je zasigurno i Alojzije Stepinac, zagrebački nadbiskup i kardinal. Budući da ni pedeset devet godina nakon njegove smrti valorizacija lika i djela kardinala Stepinca ne prestaje izazivati velik interes u hrvatskom javnom prostoru, nameće se sljedeće problemsko pitanje: Je li kardinal Stepinac percipiran kao pozitivan ili negativan element nacionalnog brenda Hrvatske? Stoga ovaj rad, u čijem je središtu istraživanje o predodžbama studentske populacije o kardinalu Stepincu, analizira kakav imidž među ispitanicima uživa taj crkveni velikodostojnik. Rad se bavi i pitanjem treba li Crkva u Hrvatskoj kao stanoviti brend u budućnosti uložiti veće napore pri komuniciranju svojih podbrendova, koji su utkani u izgradnju hrvatskog nacionalnog identiteta. Ključni rezultati istraživanja pokazali su kako većina ispitanika kardinala Stepinca percipira kao pozitivnu povijesnu ličnost koja doprinosi pozitivnoj percepciji nacionalnog brenda Hrvatske. Također, sudionici istraživanja se o kardinalu Stepincu najviše informiraju putem tradicionalnih medija, dok su s druge strane napore Crkve u Hrvatskoj pri komuniciranju svojih brendova u javnosti ocijenili nedovoljnima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Davor Trbušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Trbušić, Davor; Rimac, Stipan
Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske // Communication Management Review, 05 (2020), 01; 84-103 doi:10.22522/cmr20200156 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
Trbušić, D. & Rimac, S. (2020) Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske. Communication Management Review, 05 (01), 84-103 doi:10.22522/cmr20200156.
@article{article, year = {2020}, pages = {84-103}, DOI = {10.22522/cmr20200156}, keywords = {brendiranje, Katoli\v{c}ka crkva, brend arhitektura Crkve, crkveni podbrendovi, crkvena komunikacija, Alojzije Stepinac}, journal = {Communication Management Review}, doi = {10.22522/cmr20200156}, volume = {05}, number = {01}, issn = {2459-590X}, title = {Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imid\v{z}a nacionalnog brenda Hrvatske}, keyword = {brendiranje, Katoli\v{c}ka crkva, brend arhitektura Crkve, crkveni podbrendovi, crkvena komunikacija, Alojzije Stepinac} }
@article{article, year = {2020}, pages = {84-103}, DOI = {10.22522/cmr20200156}, keywords = {branding, Catholic Church, brand architecture of the Church, Church sub-brands, Church communication, Alojzije Stepinac}, journal = {Communication Management Review}, doi = {10.22522/cmr20200156}, volume = {05}, number = {01}, issn = {2459-590X}, title = {Cardinal Stepinac as an Important Element in the Shaping of Croatia’s National Brand}, keyword = {branding, Catholic Church, brand architecture of the Church, Church sub-brands, Church communication, Alojzije Stepinac} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font