Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske (CROSBI ID 279649)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Trbušić, Davor ; Rimac, Stipan
hrvatski
Kardinal Stepinac kao element u oblikovanju imidža nacionalnog brenda Hrvatske
Nacionalni identitet Hrvatske neodvojiv je od kršćanskog i katoličkog identiteta, koji je kroz 14-stoljetnu povijest srastao s hrvatskim narodom. Mnogi su velikani duha svojim radom i životom zadužili Hrvatsku te tako ostali upamćeni u kolektivnoj memoriji hrvatskoga naroda. Jedan od njih je zasigurno i Alojzije Stepinac, zagrebački nadbiskup i kardinal. Budući da ni pedeset devet godina nakon njegove smrti valorizacija lika i djela kardinala Stepinca ne prestaje izazivati velik interes u hrvatskom javnom prostoru, nameće se sljedeće problemsko pitanje: Je li kardinal Stepinac percipiran kao pozitivan ili negativan element nacionalnog brenda Hrvatske? Stoga ovaj rad, u čijem je središtu istraživanje o predodžbama studentske populacije o kardinalu Stepincu, analizira kakav imidž među ispitanicima uživa taj crkveni velikodostojnik. Rad se bavi i pitanjem treba li Crkva u Hrvatskoj kao stanoviti brend u budućnosti uložiti veće napore pri komuniciranju svojih podbrendova, koji su utkani u izgradnju hrvatskog nacionalnog identiteta. Ključni rezultati istraživanja pokazali su kako većina ispitanika kardinala Stepinca percipira kao pozitivnu povijesnu ličnost koja doprinosi pozitivnoj percepciji nacionalnog brenda Hrvatske. Također, sudionici istraživanja se o kardinalu Stepincu najviše informiraju putem tradicionalnih medija, dok su s druge strane napore Crkve u Hrvatskoj pri komuniciranju svojih brendova u javnosti ocijenili nedovoljnima.
brendiranje, Katolička crkva, brend arhitektura Crkve, crkveni podbrendovi, crkvena komunikacija, Alojzije Stepinac
nije evidentirano
engleski
Cardinal Stepinac as an Important Element in the Shaping of Croatia’s National Brand
nije evidentirano
branding, Catholic Church, brand architecture of the Church, Church sub-brands, Church communication, Alojzije Stepinac
nije evidentirano
Podaci o izdanju
05 (01)
2020.
84-103
objavljeno
2459-590X
2459-6086
10.22522/cmr20200156