Učestalost zanemarivanja djece rane i predškolske dobi s obzirom na procjenu odgojitelja i studenata predškolskog odgoja (CROSBI ID 433014)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Karaula, Antonia
Bilić, Vesna
hrvatski
Učestalost zanemarivanja djece rane i predškolske dobi s obzirom na procjenu odgojitelja i studenata predškolskog odgoja
Zanemarivanje djece rašireni je problem koji ima ozbiljne posljedice za sve aspekte dječjeg razvoja. Cilj istraživanja je bio ispitati učestalost zanemarivanja djece rane i predškolske dobi s obzirom na procjenu odgojitelja i studenata predškolskog odgoja. U istraživanju je sudjelovalo 46 odgojitelja i 49 studenta. Za potrebe ovog istraživanja korišteni su slijedeći instrumenti: Upitnik sociodemografskih karakteristika ispitanika (spol, zanimanje), Skala za procjenu učestalosti zanemarivanja djece rane i predškolske dobi te Skala procjene kompetencije odgojitelja i studenata. Utvrđeno je da je zanemarivanje djece rane i predškolske dobi relativno često. Rezultati pokazuju da, unatoč tome što se većina odgojitelja i studenata smatra kompetentnima za rad sa zanemarenom djecom, samo 65, 1% odgojitelja smatra se educiranima o ovom problemu. Utvrđeno je također da je 76, 7% odgojitelja, a 93, 8% studenata spremno prijaviti zanemarivanje djece. S obzirom da je mlađa dob jedan od rizičnih faktora za pojavu zanemarivanja te da su djeca u dobi do tri godine života najviše zanemarivana i najranjivija, u budućnosti bi bilo poželjno posvetiti veću pozornost edukaciji odgojitelja i roditelja te senzibiliziranju javnosti
zanemarivanje, djeca rane i predškolske dobi, odgojitelji, studenti predškolskog odgoja
nije evidentirano
engleski
The incidence of child neglect in early childhood with regard to the assessment of preschool teachers and students of preschool education
nije evidentirano
neglect, children of early and preschool age, preschool teachers, students of preschool education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
25.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb