Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učestalost zanemarivanja djece rane i predškolske dobi s obzirom na procjenu odgojitelja i studenata predškolskog odgoja (CROSBI ID 433014)

Ocjenski rad | diplomski rad

Karaula, Antonia Učestalost zanemarivanja djece rane i predškolske dobi s obzirom na procjenu odgojitelja i studenata predškolskog odgoja / Bilić, Vesna (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Karaula, Antonia

Bilić, Vesna

hrvatski

Učestalost zanemarivanja djece rane i predškolske dobi s obzirom na procjenu odgojitelja i studenata predškolskog odgoja

Zanemarivanje djece rašireni je problem koji ima ozbiljne posljedice za sve aspekte dječjeg razvoja. Cilj istraživanja je bio ispitati učestalost zanemarivanja djece rane i predškolske dobi s obzirom na procjenu odgojitelja i studenata predškolskog odgoja. U istraživanju je sudjelovalo 46 odgojitelja i 49 studenta. Za potrebe ovog istraživanja korišteni su slijedeći instrumenti: Upitnik sociodemografskih karakteristika ispitanika (spol, zanimanje), Skala za procjenu učestalosti zanemarivanja djece rane i predškolske dobi te Skala procjene kompetencije odgojitelja i studenata. Utvrđeno je da je zanemarivanje djece rane i predškolske dobi relativno često. Rezultati pokazuju da, unatoč tome što se većina odgojitelja i studenata smatra kompetentnima za rad sa zanemarenom djecom, samo 65, 1% odgojitelja smatra se educiranima o ovom problemu. Utvrđeno je također da je 76, 7% odgojitelja, a 93, 8% studenata spremno prijaviti zanemarivanje djece. S obzirom da je mlađa dob jedan od rizičnih faktora za pojavu zanemarivanja te da su djeca u dobi do tri godine života najviše zanemarivana i najranjivija, u budućnosti bi bilo poželjno posvetiti veću pozornost edukaciji odgojitelja i roditelja te senzibiliziranju javnosti

zanemarivanje, djeca rane i predškolske dobi, odgojitelji, studenti predškolskog odgoja

nije evidentirano

engleski

The incidence of child neglect in early childhood with regard to the assessment of preschool teachers and students of preschool education

nije evidentirano

neglect, children of early and preschool age, preschool teachers, students of preschool education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

25.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija