Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD (CROSBI ID 691504)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Fulgosi Masnjak, Rea ; Mamić, Dragana ; Vrhovec Pošta, Helena Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić Tanjić, Medina (ur.). 2018. str. 29-55

Podaci o odgovornosti

Fulgosi Masnjak, Rea ; Mamić, Dragana ; Vrhovec Pošta, Helena

hrvatski

Utjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD

Cilj istraživanja je bio evaluirati efekte individualiziranih programa za poticanje senzorne integracije, koji su izrađeni za desetero učenika s poremećajem iz autističnog spektra iz Centra za autizam u Zagrebu. Procjena je izvršena u dvije vremenske točke, Sustavom za procjenu senzorne integracije, (Viola, 2002. ; translation and adaptation Fulgosi-Masnjak, Osmančević and Lang, 2004). Temeljem rezultata inicijalne procjene izrađeni su individualizirani programi poticanja senzorne integracije, koji su provođeni dva puta tjedno u trajanju od jednog školskog sata, u periodu od veljače do svibnja. Dobiveni podaci su evaluirani kvantitativnom i kvalitativnom analizom. U cilju prikupljanja podataka za kvalitativnu analizu, provedeni su intervjui s edukacijskim rehabilitatorima, koji su iskusni u implementaciji programa poticanja senzorne integracije i praćenju njegovih efekata na adaptivne vještine učenika s PAS. Oni su dali svoja mišljenja o utjecaju primijenjenih programa poticanja na razumijevanje povezanosti između senzorne integracije i smanjenja nepoželjnih ponašanja učenika s autizmom. U kvantitativnoj analizi dobivene su statistički značajne razlike između inicijalnih i finalnih rezultata, čime je potvrđena uspješnost primijenjenih individualiziranih programa poticanja senzorne integracije kod učenika s PAS.

senzorna integracija ; učenici s PAS ; nepoželjna ponašanja ; kvalitativna analiza

nije evidentirano

engleski

The influence of the individualized programs for Sensory Integration Stimulation on Adaptive Skills and undesired Behaviors in Pupils with ASD

nije evidentirano

sensory integration ; pupils with autism spectrum disorders ; undesired behaviors ; qualitative analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

29-55.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nikolić, Milena ; Vantić Tanjić, Medina

Tuzla: Udruženje za kreativni razvoj djece i mladih

1986-9886

Podaci o skupu

9. Međunarodna naučno-stručana konferencija Unapređenje kvaliteta života i djece mladih

predavanje

22.06.2018-24.06.2018

Harkány, Mađarska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti