Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi osnovnoškolskih učitelja srednjebosanskog kantona prema edukacijskoj inkluziji učenika s teškoćama (CROSBI ID 691503)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Fulgosi-Masnjak, Rea ; Barnjak, Andrea ; Masnjak, Lea Stavovi osnovnoškolskih učitelja srednjebosanskog kantona prema edukacijskoj inkluziji učenika s teškoćama // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena ; (ur.). 2015. str. 274-286

Podaci o odgovornosti

Fulgosi-Masnjak, Rea ; Barnjak, Andrea ; Masnjak, Lea

hrvatski

Stavovi osnovnoškolskih učitelja srednjebosanskog kantona prema edukacijskoj inkluziji učenika s teškoćama

Školska inkluzija je trajni proces uvažavanja različitosti svakog učenika i njegovih potreba, to je filozofija koja podržava jednakost prava i mogućnosti, bez stvaranja razlika. U inkluzivnoj školi se svaki učenik poštuje i prihvaća kao ljudsko biće. Ciljevi 1. Ispitati postoji li razlika u stavovima učitelja nižih razreda redovitih osnovnih škola prema edukacijskoj inkluziji, ovisno o planu i programu po kojem rade te osnovne škole ; 2. Ispitati emocionalnu komponentu stavova prema edukacijskoj inkluziji. Hipoteze H1 Stavovi učitelja nižih razreda osnovnih škola srednjobosanskog kantona prema edukacijskoj inkluziji učenika s teškoćama, koji rade po hrvatskom planu i programu neće se razlikovati statistički značajno od stavova učitelja nižih razreda osnovnih škola srednjobosanskog kantona koji rade po bosanskom planu i programu. H2 Emocionalna komponenta stavova prema edukacijskoj inkluziji neće se statistički zanačajno razlikovati, ovisno o obrazovnom planu i programu redovnih osnovnih škola. Sudionici 527 učitelja nižih razreda osnovne škole, oba spola iz Srednjobosanskog kantona. Istraživanjem su obuhvaćeni: Gornji Vakuf – Uskoplje, Bugojno, Donji Vakuf, Jajce, Travnik, Novi Travnik, Vitez, Busovača, Kiseljak, Kreševo, Fojnica. Mjerni instrumenti Skala za ispitivanje stavova prema edukacijskoj inkluziji (Likertovog tipa), Osgoodov semantički diferencijal za ispitivanje emocionalne komponente stavova. Oba su mjerna instrumenta konstruirana za potrebe ovog istraživanja. Istraživanje je bilo dragovoljno, provedeno je anonimno i individualno je bilo dogovoreno sa svakom školom.. Rezultati Rezultati su potvrdili polazne hipoteze, jer nije utvrđena statistički značajna razlika u stavovima prema edukacijskoj inkluziji i njihovoj emocionalnoj komponenti kod učitelja nižih razreda osnovnih škola koje rade po hrvatskom planu i programu i učitelja koji rade po bosanskom planu i programu.

inkluzija ; djeca s teškoćama ; stavovi

nije evidentirano

engleski

Primary school teachers' attitudes toward educational inclusion of pupils with difficulties in Central Bosnia Canton.

nije evidentirano

inclusion ; pupils with disabilities ; attitudes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

274-286.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, tematski zbornik II dio.

Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena ;

Tuzla: Udruženje za kreativni razvoj djece i mladih

1986-9886

Podaci o skupu

VI međunarodno-stručna konferencija "Unapređenje života djece i mladih"

predavanje

19.06.2015-21.06.2015

Ohrid, Sjeverna Makedonija

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti