Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 106627

Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća


Ivić, Kata
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - II. znanstveni kolokvij - knjiga II. / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek, Republika Hrvatska: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2002. str. 83-90


Naslov
Utjecaj Interneta na logistički informacijski sustav poduzeća
(The Impact of the Internet on the Logistic Information System of Companies)

Autori
Ivić, Kata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu - II. znanstveni kolokvij - knjiga II.

Urednik/ci
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek, Republika Hrvatska

Godina
2002

Raspon stranica
83-90

ISBN
953-6073-73-0

Ključne riječi
Internet, informacija, poduzeće, sustav, management
(Internet, information, company, system, management)

Sažetak
Napredak u razvitku informacijskih tehnologija, te globalizacija svih područja rada i života uopće, donosi i uvodi u gospodarstvo i poduzeće niz novosti i mijenja iz temelja dosadašnji način poslovanja. Informacija postaje &laquo ; ; roba&raquo ; ; koja ima sva obilježja materijalnog proizvoda (prodaje se i kupuje, ima svoju cijenu), ali informacija ima i dodatnu (i to pozitivnu) osobinu, ne troši se uporabom. Globalna umreženost i povezanost svih sa svakim nužno se od globalnog prenosi i na lokalno &#8211 ; ; u poduzeće. Od svjetskih korporacija do pojedinačnog poduzeća (može se reći) promjene su uvjet uspješnog poslovanja. Stare informacijske strukture logistike sa svim preprekama (geografskim, vremenskim, prostornim i dr.) definitivno se napuštaju, a promjene načina poslovanja su za sve sudionike u gospodarstvu, ukoliko hoće uspješno poslovati, postale neminovne. Evolucija informacijskih struktura i pojava Interneta u poslovanje poduzeća uvodi nove načine djelovanja i komuniciranja s okolinom što rezultira otvaranjem novih obzora u poduzetništvu. Svijet poduzetništva s novim informacijskim sustavom postaje visoko kreativan i dobiva interaktivno društveno okruženje. Poslovne funkcije poduzeća, primjenjujući nove informacijske tehnologije i poslovni pristup Internetu, poticaj su i put novoj, uspješnoj kreativnosti u poslovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0010011

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Kata Ivić, (17521)