Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zaključci i preporuke (CROSBI ID 66824)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Jeđud Borić, Ivana ; Koller-Trbović, Nivex ; Mirosavljević, Anja ; Car, Sandra ; Kušević, Barbara ; Širanović, Ana Zaključci i preporuke // Poštujmo, uključimo, uvažimo: Analiza stanja dječje participacije u Hrvatskoj / Jeđud Borić, Ivana ; Mirosavljević, Anja ; Šalinović, Marijana (ur.). Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku, 2017. str. 98-111

Podaci o odgovornosti

Jeđud Borić, Ivana ; Koller-Trbović, Nivex ; Mirosavljević, Anja ; Car, Sandra ; Kušević, Barbara ; Širanović, Ana

hrvatski

Zaključci i preporuke

Svrha studije odnosi se na stjecanje uvida u participaciju djece u Hrvatskoj, odnosno analizu stanja u odnosu na sudjelovanje djece kroz četiri aspekta: zakonsko uređenje, istraživanja o dječjoj participaciji, poučavanje o dječjoj participaciji te prikaz primjera sudjelovanja djece. Poseban fokus u analizi stavljen je na sudjelovanje djece iz tzv. osjetljivih skupina, koja su u većem riziku od nesudjelovanja ili manjeg sudjelovanja zbog svojih osobnih obilježja, teškoća, uvjeta života. S ciljem ostvarivanja navedene svrhe korištena je desk analiza (zakona, strateških dokumenata, znanstvenih radova, studijskih programa), terenski posjeti te konzultacije s relevantnim stručnjacima i djecom. U konačnici analizirano je sljedeće:

zaključci, preporuke, dječja participacija

nije evidentirano

engleski

Conclusions and recommendations

nije evidentirano

conclusions, recomendations, child participation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

98-111.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poštujmo, uključimo, uvažimo: Analiza stanja dječje participacije u Hrvatskoj

Jeđud Borić, Ivana ; Mirosavljević, Anja ; Šalinović, Marijana

Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku

2017.

978-953-7702-36-6

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija