Višedimenzijska uloga dramske igre u stvaralačkom procesu djeteta (CROSBI ID 691435)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Miholić, Damir
hrvatski
Višedimenzijska uloga dramske igre u stvaralačkom procesu djeteta
Dramska je aktivnost oblik učenja kroz iskustvo grupne interakcije i prorade sadržaja/tema kroz igranje uloga i scensku akciju. Jedan od osnovnih sastavnica u strukturi dramskog rada jesu dramske igre kroz čiju se primjenu potiču spontanost i kreativnost, pozitivna grupna kohezija, motorički habitus i senzoričke sposobnosti, kognitivne sposobnosti, verbalne i neverbalne komunikacijske vještine, samopouzdanje, socijalne vještine i dr. U izlaganju će biti prezentirane osnovne postavke dramske igre u kontekstu dječjeg biopsihosocijalnog razvoja, njezine povezanosti s sposobnošću simbolizacije i preuzimanje različitih uloga te njezine uloge u procesu odrastanja i njezine motivacijske uloge u procesu učenja u najširem smislu. Također, kroz nekoliko primjera biti će analizirana struktura dramske igre, prezentirati će se određene klasifikacije i mogućnosti primjene u skladu s postavljenim odgojno-obrazovnim, rehabilitacijskim i/ili terapijskim ciljevima, kao i ovisno o individualnim karakteristikama članova grupe.
dramska igra, spontanost, kreativnost
nije evidentirano
engleski
The multidimensional role of drama in the child's creative process
nije evidentirano
drama, spontaneity, creativity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
109-117.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Znanstveno-stručnog skupa „Sretna djeca - Različiti poticaji i varijacije u dječjem stvaralaštvu kroz umjetnost“
Zaninović Tanay, Lj. ; Tanay, E. R.
Zagreb: Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni skup „Sretna djeca":Različiti poticaji i varijacije u dječjem stvaralaštvu kroz umjetnost“
ostalo
11.10.2017-13.10.2017
Zagreb, Hrvatska