Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija (CROSBI ID 279540)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Martinčević, Ivana Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 19 (2020), 37; 89-100

Podaci o odgovornosti

Martinčević, Ivana

hrvatski

Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija

Današnje globalno tržište koje je pod utjecajem stalnih i neočekivanih promjena diktira i stvara nove trendove u poslovanju izvozno orijentiranih poduzeća. Širenjem tržišta povećava se broj dionika tržišta pogotovo kod izvozno orijentiranih poduzeća koji uvelike utječu na njihovu poslovnu uspješnost. Globalizacijom i internacionalizacijom uvjetovan je ubrzani i konstantni razvoj suvremenih informacijsko – komunikacijskih tehnologija (ICT), osobito društvenih medija kao jednog od alata koji danas predstavljaju jedan od ključnih determinanti uspjeha i održivosti poslovanja na globalnom tržištu. Kako bi se istražio odnos dionika i izvoznih poduzeća Republike Hrvatske s aspekta korištenja novih tehnologija (društveni mediji) provedeno je istraživanje na području šest županija sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske, Krapinsko-Zagorska, Varaždinska, Koprivničko-Križevačka, Bjelovarsko-Bilogorska, Virovitičko-Podravska i Međimurska županija, s posebnim osvrtom na Koprivničko – Križevačku županiju.

dionici ; tržište ; nove tehnologije ; informacijsko – komunikacijske tehnologije ; društveni mediji ; društvene mreže ; izvoz

nije evidentirano

engleski

Influence of market stakeholders on export companies of north-western and central region of the Republic of Croatia with reference to Koprivnica-križevci county from the aspect of acceptance and usage of new technologies

nije evidentirano

stakeholders ; market ; new technologies ; information and communication technologies ; social media ; social networks ; export

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (37)

2020.

89-100

objavljeno

1333-5286

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost