Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija (CROSBI ID 279540)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Martinčević, Ivana
hrvatski
Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija
Današnje globalno tržište koje je pod utjecajem stalnih i neočekivanih promjena diktira i stvara nove trendove u poslovanju izvozno orijentiranih poduzeća. Širenjem tržišta povećava se broj dionika tržišta pogotovo kod izvozno orijentiranih poduzeća koji uvelike utječu na njihovu poslovnu uspješnost. Globalizacijom i internacionalizacijom uvjetovan je ubrzani i konstantni razvoj suvremenih informacijsko – komunikacijskih tehnologija (ICT), osobito društvenih medija kao jednog od alata koji danas predstavljaju jedan od ključnih determinanti uspjeha i održivosti poslovanja na globalnom tržištu. Kako bi se istražio odnos dionika i izvoznih poduzeća Republike Hrvatske s aspekta korištenja novih tehnologija (društveni mediji) provedeno je istraživanje na području šest županija sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske, Krapinsko-Zagorska, Varaždinska, Koprivničko-Križevačka, Bjelovarsko-Bilogorska, Virovitičko-Podravska i Međimurska županija, s posebnim osvrtom na Koprivničko – Križevačku županiju.
dionici ; tržište ; nove tehnologije ; informacijsko – komunikacijske tehnologije ; društveni mediji ; društvene mreže ; izvoz
nije evidentirano
engleski
Influence of market stakeholders on export companies of north-western and central region of the Republic of Croatia with reference to Koprivnica-križevci county from the aspect of acceptance and usage of new technologies
nije evidentirano
stakeholders ; market ; new technologies ; information and communication technologies ; social media ; social networks ; export
nije evidentirano