Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije. (CROSBI ID 279537)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Maltar Okun, T. ; Doutlik, K.
hrvatski
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije.
U fokusu ovog rada su poželjne osobine učiteljica iz perspektive učenika. Cilj prikazanog istraživanja bio je utvrditi procjene učenika nižeg sekundarnog obrazovanja (N = 389) o osobnim (ljudskim) te pedagoškim (nastavnim) osobinama učiteljica prirode/ biologije, kao i o komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima. Rezultati ukazuju na postojanje razlika u procjenama učenika o osobnim te pedagoškim osobinama, komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima s obzirom na spol, kao i procjenama učenika o pedagoškim osobinama učiteljica prirode/biologije s obzirom na sredinu u kojoj je škola, dok je pak utvrđeno nepostojanje statistički značajne razlike u procjenama učenika s obzirom na razredni odjel. Učenici navode da bi se rad njihovih učiteljica iz prirode/biologije poboljšao češćim praktičnim radom učenika, radom u paru/skupinama, izvanučioničkom nastavom, primjenom (audio)vizualnih medija, učenjem uz igru, jasnijim pojašnjavanjem u nastavi te korištenjem humora u nastavi.
biologija ; ljudske osobine ; pedagoške osobine ; priroda ; učitelj
nije evidentirano
engleski
Students’ assessment of nature/biology teachers' qualities
nije evidentirano
biology ; personal qualities ; pedagogical qualities ; nature ; teacher
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67 (1)
2018.
17-37
objavljeno
0037-654X
1849-532X