Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako komunicirati s djetetom oštećena sluha - utjecaj stavova obitelji i profesionalaca na odabir oblika komunikacije (CROSBI ID 279513)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Pribanić, Ljubica Kako komunicirati s djetetom oštećena sluha - utjecaj stavova obitelji i profesionalaca na odabir oblika komunikacije // Medicinski vjesnik (Osijek), 47 (2015), 1; 1-8

Podaci o odgovornosti

Pribanić, Ljubica

hrvatski

Kako komunicirati s djetetom oštećena sluha - utjecaj stavova obitelji i profesionalaca na odabir oblika komunikacije

Primjeren odabir modaliteta komunikacije, u odnosu na stupanj i vrijeme nastanka oštećenja sluha, uvelike pridonosi kognitivnom razvoju djeteta ; njegovom znanju o svijetu, razumijevanju međuljudskih odnosa, usvajanju jezika i govora te akademskih znanja i vještina. Cilj je ovoga rada razmotriti komunikacijske potrebe iz perspektive djeteta oštećena sluha da bi se ostvarili potencijali njegova kognitivnoga, društvenoga, emocionalnoga i jezičnoga razvoja. U radu će se razložiti neki oblici podrške koju mogu pružiti profesionalci i obitelj malom djetetu oštećena sluha kako bi zadovoljilo potrebu za učinkovitom komunikacijom te pravovremeno počelo usvajati jezik - govorni ili znakovni.

oštećenje sluha ; dijete, predškolsko ; slušni aparati ; kohlearni implantati ; komunikacijske metode, totalna ; znakovni jezik

nije evidentirano

engleski

How to communicate with a hearing impaired child – Influence of the family and professional’s attitudes towards choosing the form of communication

nije evidentirano

hearing loss ; child, preschool ; hearing aids ; cochlear implants, communication methods, total ; sign language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47 (1)

2015.

1-8

objavljeno

0350-6487

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija