Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Multikanalna i omnikanalna maloprodaja robe (CROSBI ID 432940)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lovrić, Ivan Multikanalna i omnikanalna maloprodaja robe / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Lovrić, Ivan

Dunković, Dario

hrvatski

Multikanalna i omnikanalna maloprodaja robe

Maloprodaja i maloprodajni oblici u suvremenoj trgovini prolaze kroz velike promjene. Razvijaju se uz konvencionalne i novi kanali prodaje povezani za Internetskim i mobilnim tehnologijama. Kako bi bila konkurentna, poduzeća razmatraju ulaganja u različite oblike prodaje kako bi se na najbolji način prilagodila promjenama i tako zadovoljila potrebe kupaca. U takvim tržišnim okolnostima, distribucija robe kroz više različitih kanala predstavlja vrlo aktualan način prodaje robe na tržištu. Koncept multikanalne maloprodaje prerasta u omnikanalnu maloprodaju gdje je integracija kanala potpuna. U radu će se objasniti zašto je došlo do razvoja iz multikanalne u omnikanalnu maloprodaju. Kroz rad su objašnjene performanse odnosno prednosti i nedostataci te razlozi privlačnosti multikanalne maloprodaje u odnosu na konvencionalnu prodaju u fizičkoj prodavaonici. Obrađeni su suvremeni oblici maloprodaje, maloprodaja u multikanalnom kontekstu i kako multikanalna maloprodaja može biti izvorište konkurentne prednosti. U radu je provedeno empirijsko istraživanje putem anketnog upitnika o sklonostima i iskustvima kupaca prilikom kupnje preko različitih kanala maloprodajnih poduzeća. Istraživanje je obuhvatilo uzorak od 75 ispitanika. Cilj je anketnog upitnika da se dobiju podaci o tome kako kupci vrjednuju način kupnje kroz više kanala.

maloprodaja, multikanalna i omnikanalna maloprodaja, distribucija

Smjer: Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

Multichannel and Omnichannel retailing

nije evidentirano

retail, multichannel and omnichannel retail, distribution

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

09.06.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija