Multikanalna i omnikanalna maloprodaja robe (CROSBI ID 432940)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lovrić, Ivan
Dunković, Dario
hrvatski
Multikanalna i omnikanalna maloprodaja robe
Maloprodaja i maloprodajni oblici u suvremenoj trgovini prolaze kroz velike promjene. Razvijaju se uz konvencionalne i novi kanali prodaje povezani za Internetskim i mobilnim tehnologijama. Kako bi bila konkurentna, poduzeća razmatraju ulaganja u različite oblike prodaje kako bi se na najbolji način prilagodila promjenama i tako zadovoljila potrebe kupaca. U takvim tržišnim okolnostima, distribucija robe kroz više različitih kanala predstavlja vrlo aktualan način prodaje robe na tržištu. Koncept multikanalne maloprodaje prerasta u omnikanalnu maloprodaju gdje je integracija kanala potpuna. U radu će se objasniti zašto je došlo do razvoja iz multikanalne u omnikanalnu maloprodaju. Kroz rad su objašnjene performanse odnosno prednosti i nedostataci te razlozi privlačnosti multikanalne maloprodaje u odnosu na konvencionalnu prodaju u fizičkoj prodavaonici. Obrađeni su suvremeni oblici maloprodaje, maloprodaja u multikanalnom kontekstu i kako multikanalna maloprodaja može biti izvorište konkurentne prednosti. U radu je provedeno empirijsko istraživanje putem anketnog upitnika o sklonostima i iskustvima kupaca prilikom kupnje preko različitih kanala maloprodajnih poduzeća. Istraživanje je obuhvatilo uzorak od 75 ispitanika. Cilj je anketnog upitnika da se dobiju podaci o tome kako kupci vrjednuju način kupnje kroz više kanala.
maloprodaja, multikanalna i omnikanalna maloprodaja, distribucija
Smjer: Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Multichannel and Omnichannel retailing
nije evidentirano
retail, multichannel and omnichannel retail, distribution
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
09.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb