Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama (CROSBI ID 691353)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Bohaček, Ana Marija ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Car, Željka ; Milković, Marina ; Popčević, Klara Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama // ATAAC konferencija Zagreb, Hrvatska, 13.09.2017-15.09.2017

Podaci o odgovornosti

Bohaček, Ana Marija ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Car, Željka ; Milković, Marina ; Popčević, Klara

hrvatski

Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama

Dio kliničkih obilježja djece s općim razvojnim kašnjenjem ili intelektualnim teškoćama (IT) nerijetko su i složene komunikacijske potrebe. Problemi u komunikaciji i govornom izražavanju protežu se od nemogućnosti komunikacije putem govora ili do govorne komunikacije koja nije razumljiva široj okolini. U Hrvatskoj se i nadalje nedostatno uvode različiti oblici potpomognute komunikacije koji mogu unaprijediti interakciju djece s IT, ali i njihovo jezično razumijevanje, proizvodnju i općenito kvalitetu života cijele obitelji. U kliničkoj praksi nerijetko se susrećemo s predrasudama da će, posebice, manualni znakovi onemogućiti usvajanje govora kao i nedovoljno uvažavanje značaja grafičkih simbola odnosno komunikacijskih knjiga. U izlaganju će se prikazati nekoliko primjera djece s IT kod koje se poticanje organiziralo putem multimodalnog pristupa s ciljem usvajanja funkcionalne komunikacije i jezika. Naglasak će se staviti i na važnost integracije svih primijenjenih strategija u svakodnevno okruženje i ostvarivanje partnerskog odnosa s obitelji. Ujedno će se dati kratki presjek rada Centra za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta.

Intelektualne teškoće, multimodalna komunikacija, potpomognuta komunikacija, manualni znakovi

nije evidentirano

engleski

Multimodal approach in supporting communication and language in children with intellectual disabilities

nije evidentirano

Intellectual disabilities, multimodal communication, alternative and augmentative communication, manual signs

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

ATAAC konferencija

predavanje

13.09.2017-15.09.2017

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Logopedija