Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065796

Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama


Bohaček, Ana Marija; Ivšac Pavliša, Jasmina; Car, Željka; Milković, Marina; Popčević, Klara
Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama // ATAAC konferencija
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1065796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama
(Multimodal approach in supporting communication and language in children with intellectual disabilities)

Autori
Bohaček, Ana Marija ; Ivšac Pavliša, Jasmina ; Car, Željka ; Milković, Marina ; Popčević, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
ATAAC konferencija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13. - 15. 9. 2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Intelektualne teškoće, multimodalna komunikacija, potpomognuta komunikacija, manualni znakovi
(Intellectual disabilities, multimodal communication, alternative and augmentative communication, manual signs)

Sažetak
Dio kliničkih obilježja djece s općim razvojnim kašnjenjem ili intelektualnim teškoćama (IT) nerijetko su i složene komunikacijske potrebe. Problemi u komunikaciji i govornom izražavanju protežu se od nemogućnosti komunikacije putem govora ili do govorne komunikacije koja nije razumljiva široj okolini. U Hrvatskoj se i nadalje nedostatno uvode različiti oblici potpomognute komunikacije koji mogu unaprijediti interakciju djece s IT, ali i njihovo jezično razumijevanje, proizvodnju i općenito kvalitetu života cijele obitelji. U kliničkoj praksi nerijetko se susrećemo s predrasudama da će, posebice, manualni znakovi onemogućiti usvajanje govora kao i nedovoljno uvažavanje značaja grafičkih simbola odnosno komunikacijskih knjiga. U izlaganju će se prikazati nekoliko primjera djece s IT kod koje se poticanje organiziralo putem multimodalnog pristupa s ciljem usvajanja funkcionalne komunikacije i jezika. Naglasak će se staviti i na važnost integracije svih primijenjenih strategija u svakodnevno okruženje i ostvarivanje partnerskog odnosa s obitelji. Ujedno će se dati kratki presjek rada Centra za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Bohaček, Ana Marija; Ivšac Pavliša, Jasmina; Car, Željka; Milković, Marina; Popčević, Klara
Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama // ATAAC konferencija
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Bohaček, A., Ivšac Pavliša, J., Car, Ž., Milković, M. & Popčević, K. (2017) Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim teškoćama. U: ATAAC konferencija.
@article{article, year = {2017}, keywords = {Intelektualne te\v{s}ko\'{c}e, multimodalna komunikacija, potpomognuta komunikacija, manualni znakovi}, title = {Multimodalni pristup u poticanju komunikacije i jezika kod djece s intelektualnim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {Intelektualne te\v{s}ko\'{c}e, multimodalna komunikacija, potpomognuta komunikacija, manualni znakovi}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2017}, keywords = {Intellectual disabilities, multimodal communication, alternative and augmentative communication, manual signs}, title = {Multimodal approach in supporting communication and language in children with intellectual disabilities}, keyword = {Intellectual disabilities, multimodal communication, alternative and augmentative communication, manual signs}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font