Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti (CROSBI ID 432914)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kiseljak, Valentina
Bilić, Vesna
hrvatski
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti
U radu se raspravlja o nevizualnim poticajima za dječje likovno izražavanje i usmjeravanju predškolske djece prema samopromatranju, prepoznavanju i interpretaciji emocija te razvijanju svijesti o važnosti njihovog izražavanja, razumijevanju razloga njihova nastanka i učinaka s ciljem razvoja emocionalne samokontrole i regulacije, a što predstavlja osnovu ranog emocionalnog učenja, odnosno emocionalne pismenosti.
djeca, likovno izražavanje, emocionalna pismenost
nije evidentirano
engleski
Non-visual stimuli for children's artistic expression and the development of emotional literacy
nije evidentirano
children, artistic expression, emotional literacy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25
01.01.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb