Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima (CROSBI ID 432903)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šavel, Hana Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima / Damir Miholić (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2019

Podaci o odgovornosti

Šavel, Hana

Damir Miholić

hrvatski

Scenska lutka kao medij poticanja pozitivne slike o sebi kod djece s motoričkim poremećajima

Cilj istraživanja je dobiti uvid ukoliko primjena scenske lutke kao medija može utjecati na neke elemente slike o sebi kod učenika s drugačijim razvojem motoričkog funkcioniranja (samopoštovanje, socijalni odnosi, verbalno i neverbalno izražavanje). Sudionici ovog istraživanja bili su učenici Centra za odgoj i obrazovanje »Goljak« koji pohađaju program produženog stručnog postupka (PSP). Kronološka dob sudionica bila je od 10-14 godina. Ukupno je sudjelovalo 10 djece, 9 njih koji pohađaju 3. i 4. razred redovitog programa uz prilagodbu sadržaja i individualizirane postupke te posebnog programa uz individualizirane postupke. S obzirom na cilj istraživanja, postavljenu hipotezu i istraživačka pitanja koristi se kvalitativni pristup te se kao tehnika prikupljanja podataka koristi fokus grupa. Istraživanje pokazuje da je u kreiranim uvjetima za kreativno izražavanje djece bilo moguće potaknuti spontanu igru i stvorilo siguran prostor za emocionalno izražavanje i otvorenu komunikaciju sudionika. Nakon upoznavanja grupe i njihovih specifičnih potreba i mogućnosti utvrđuje se kako se tijekom radionica za poticanje pozitivne slike o sebi može raditi na području emocionalnog razvoja, točnije na prepoznavanju pojmova, imenovanju i izražavanju emocija. Rezultati istraživanja potvrđuju polaznu hipotezu prema kojoj će primjena scenske lutke kao medija pozitivno utjecati na neke elemente slike o sebi kod učenika s motoričkim poremećajima (samopoštovanje, socijalni odnosi, verbalno i neverbalno izražavanje...). Preporuke za sljedeća istraživanja ovog tipa su izrada detaljnog protokola za bilježenje dojmova i uvođenje dodatnog promatrača na radionicama za bilježenje istih. Također se predlaže povećanje longitudinalnog tipa istog istraživanja.

Scenska lutka, djeca s motoriĉkim teškoćama, pozitivna slika o sebi, kreativne terapije, terapija igrom

nije evidentirano

engleski

Puppetry as a tool in evolving positive self image for children with motoric disabilities

nije evidentirano

Puppet, children with motor disabilities, positive self-image, creative therapies, play therapy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

23.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti