Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suvremeni pristup oblikovanju glazbenoga ukusa učenika u nastavi glazbene umjetnosti (CROSBI ID 279367)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Senjan, Ivana Suvremeni pristup oblikovanju glazbenoga ukusa učenika u nastavi glazbene umjetnosti // Život i škola = Life and school, LXIV (2018), 2; 77-100. doi: 10.32903/zs.64.2.6

Podaci o odgovornosti

Senjan, Ivana

hrvatski

Suvremeni pristup oblikovanju glazbenoga ukusa učenika u nastavi glazbene umjetnosti

Glazbeni ukus slušatelja dio je opće kulture koji se dugoročno oblikuje estetskim odgojem u nastavi glazbe i interakcijom brojnih utjecajnih čimbenika od kojih se najčešće ističu karakteristike glazbe, kontekst slušanja te individualne osobine slušatelja. Na razini srednjoškolskog općeg obrazovanja suvremena glazbena pedagogija naglašava potrebu za intenziviranjem psihološko-sociološkog pristupa u poučavanju, a s ciljem da se kroz estetsku percepciju glazbe i kritičko mišljenje formiraju stavovi učenika o glazbi koju slušaju te njihova potreba za vrijednim glazbenim postignućima u svakodnevnom životu. Takvim se pristupom uočava razlika između „znanja o glazbi“ i „glazbenog znanja“, odnosno razlika između postavki postojećeg dijakronijskog modela u nastavi Glazbene umjetnosti i suvremenih modela poučavanja. U radu će se prikazati jednogodišnji eksperimentalni nastavni program Glazbene umjetnosti koji svoje ishodište nalazi u modelu glazbenih preferencija – Modelu recipročnog odgovora (Hargreaves, MacDonald i Miell, 2005). Prikazat će se i rezultati istraživanja provedenog u školskoj godini 2015./16. u Gimnaziji dr. Ivana Kranjčeva u Đurđevcu, a koji ukazuju na pozitivan utjecaj eksperimentalnog modela poučavanja na glazbeni ukus učenika.

glazbene preferencije ; glazbeni ukus ; nastava glazbe ; modeli poučavanja glazbe

nije evidentirano

engleski

Suvremeni pristup oblikovanju glazbenoga ukusa učenika u nastavi glazbene umjetnosti

nije evidentirano

glazbene preferencije ; glazbeni ukus ; nastava glazbe ; modeli poučavanja glazbe

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LXIV (2)

2018.

77-100

objavljeno

0044-4855

1849-0972

10.32903/zs.64.2.6

Povezanost rada

Povezane osobe



Glazbena umjetnost

Poveznice