Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 66747)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stolac, Diana Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda // Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie / Odaloš, Pavol (ur.). Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavateľstvo Belianum, 2017. str. 115-124

Podaci o odgovornosti

Stolac, Diana

hrvatski

Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda

Kataloška prodaja vrsta je izravne prodaje proizvoda u kojoj su informacije o proizvodu objavljene u katalogu. To je vrsta maloprodaje izvan poslovnice. Svjetski proizvođači i organizatori kataloške prodaje započeli su nuditi svoje proizvode ovakvim načinom prodaje još na kraju 19. stoljeća (npr. prvi Avonov katalog objavljen je 1887. godine). Na hrvatskom su tržištu prisutni posljednjih dvadesetak godina. Korpus za analizu katalozi su za prodaju kozmetike. Radi se o proizvodima koji su dostupni isključivo u kataloškoj prodaji, a ne u trgovinama. Analiziraju se nejezične i jezične strategije. Između nejezičnih strategija komentiraju se: smještanje unutar kataloga, povoljne cijene za izdvojene proizvode, dobivanje dara za kupljeni proizvod, vezane kupovine unutar kataloga, vezane kupovine dvaju i više ciklusa prodaje, uključivanje poznatoga lica u reklamiranje proizvoda i dr. Između jezičnih strategija komentiraju se: sintagme raznih konstrukcija, atributi, strane riječi, imperativi, pitanja te uporaba drugih jezičnih sredstava. Manipulacija se iščitava i iz jezičnih i iz nejezičnih sredstava.

reklame, katalozi, manipulacija

Pretisak rada: Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda, u: Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja, ur. Diana Stolac i Anastazija Vlastelić, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku i Srednja Europa, Zagreb 2017., 389–401.

engleski

Manipulation strategy in the catalog / mail order selling of cosmetic products

nije evidentirano

advertisment, catalogues, manipulation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-124.

objavljeno

Podaci o knjizi

Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie

Odaloš, Pavol

Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavateľstvo Belianum

2017.

978-80-557-1338-0

Povezanost rada

Filologija