Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementarna plesna edukacija u kontekstu kolegija Metodika glazbene kulture (CROSBI ID 691199)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Atanasov Piljek, Diana ; Piljek, Sara Elementarna plesna edukacija u kontekstu kolegija Metodika glazbene kulture // International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education - CTE, 15. – 17. studenoga 2019. god., Zagreb, Hrvatska Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019-17.11.2019

Podaci o odgovornosti

Atanasov Piljek, Diana ; Piljek, Sara

hrvatski

Elementarna plesna edukacija u kontekstu kolegija Metodika glazbene kulture

Kolegij Metodika glazbene kulture na učiteljskom studiju Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, održava se tijekom šestog, sedmog i osmog semestra studija. Osim znanstveno-teorijskih sadržaja metodike kao znanosti o poučavanju nastavnoga predmeta, u okviru nastavnoga sadržaja, proučavaju se različiti pristupi ranom poučavanju glazbene kulture. Poštujući dosadašnja znanstvena saznanja interdisciplinarnog karaktera i postojeću praksu te prateći nove, istraživanjima dobivene činjenice, kolegij neprestano varira oblikom i novim sadržajima. Posljednjih nekoliko godina, u sadržaj kolegija, uveden je i plesni pokret. Isprva je to bila tradicionalna glazbena igra s pjevanjem, zatim različite koreografije primjerene uzrastu, a onda i izabrane dječje folklorne glazbene igre. S vremenom se je pokazala potreba za elementarnom plesnom edukacijom učitelja/ica koja bi svrhovito pratila preporučeni nastavni kurikul glazbene kulture u razrednoj nastavi, ali i osvijestila neke postavke plesnog pokreta poučavatelja. Svrha istraživanja je utvrditi mišljenja studenata pete godine učiteljskog studija je li potrebno elementarnu plesnu edukaciju uvrstiti u obrazovni program budućih učitelja/ica u kontekstu kolegija Metodika glazbene kulture, jesu li ispitanici s plesnom edukacijom postigli bolji uspjeh u održavanju nastavnih sati glazbene kulture na metodičkim vježbama od ispitanika koji nemaju nikakvu plesnu edukaciju i jesu li ispitanici s plesnom edukacijom postigli bolji uspjeh na završnom ispitu metodike glazbene kulture od ispitanika koji nemaju nikakvu plesnu edukaciju. Ispitanici su studenti završene četvrte godine učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta u Zagrebu koji nisu pohađali glazbenu školu niti tečajnu nastavu sviranja i pjevanja (N = 120). Ispitivanje je provedeno anketnim upitnikom osmišljenim za tu priliku. Rezultati pokazuju kako postoji razlika u uspješnosti u glazbenim elementima ritma i točne intonacije te vještini sviranja, pjevanja i metodičkog vođenja nastavnoga sata između studenata koji su plesno educirani i onih koji nisu. Zaključuje se da je potrebno uvesti plesnu edukaciju studenata učiteljskog studija u kontekstu kolegija Metodika glazbene kulture radi učvršćivanja elemenata glazbenoga sluha kao što su osjećaj za ritam, osjećaj točne intonacije, osjećaj za oblik skladbe, dinamiku, tempo i dr.

elementi glazbenog sluha ; metodičke vježbe ; metodičko vođenje nastavnoga sata ; plesni pokret.

nije evidentirano

engleski

Elementary dance education in a context of Music methodology course

nije evidentirano

elements of musical hearing ; methodical exercise ; methodology of the lesson ; Studies of teaching education ; Faculty of Teacher Education in University in Zagreb ; dance movement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education - CTE, 15. – 17. studenoga 2019. god., Zagreb, Hrvatska

predavanje

15.11.2019-17.11.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta