Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu (CROSBI ID 691187)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Kovačić, Andreja Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu // Od teorije do prakse u jeziku struke (Zbornik radova) / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.). 2017. str. 93-109

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Andreja

hrvatski

Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu

Nastava stranoga jezika struke (NSJS) unapređuje se usporedno s evolucijom informacijske tehnologije i njenih obrazovnih primjena. Pomoću alata 2.0 u poznate tehnike i strategije može se ugraditi društvena komponenta učenja s većim naglaskom na ulozi učenika kao (su)kreatora online obrazovnih sadržaja. S obzirom na to da su među načelima koncepta weba 2.0 vršnjačka suradnja, dijeljenje znanja ili interakcija s autentičnom svrhom, njegova obrazovna primjena često se ostvaruje kroz suradničko pisanje, projektnu nastavu, no i kroz kraće aktivnosti različite kognitivne zahtjevnosti. Općeniti cilj ovog rada jest prikazati problematiku uporabe tehnologija 2.0 u akademskoj NSJS unutar konstruktivističke paradigme poučavanja. Specifičan cilj jest prikazati nekoliko mogućnosti uporabe tehnologija 2.0 za provedbu individualnih i suradničkih online aktivnostima (e-aktivnostima) s različitom pedagoškom svrhom u hibridnoj nastavi engleskoga jezika poslovne i informatičke struke. Središnja tehnologija za podršku prikazanim e-aktivnostima jesu wiki sustavi. Prvi dio rada predstavlja teorijski okvir za integraciju tehnologija 2.0 u aktualnoj NSJS unutar hibridnog modela e-učenja, s posebnim osvrtom na wiki sustave. Drugi dio rada sadrži primjere konkretnih e-aktivnosti koje, pored jezičnih vještina, u različitoj mjeri mogu pridonijeti i razvoju pojmovnog strukovnog znanja, suradničkih vještina, digitalnih pismenosti te personalizaciji nastave. E-aktivnosti uvrštene u ovaj rad također se razmatraju s gledišta nekoliko tipologija obrazovnih uporaba wiki sustava za provedbu online aktivnosti.

e-aktivnosti ; hibridna nastava ; suradničko učenje ; tehnologije 2.0 ; wiki

nije evidentirano

engleski

The potential for use of Web 2.0 technologies in blended ESP instruction with regards to pedagogical aim

nije evidentirano

e-tivities ; blended instruction ; collaborative learning ; Web 2.0 technologies ; wiki

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-109.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama

Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija

Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama

1849-9279

Podaci o skupu

II. međunarodna konferencija - Od teorije do prakse u jeziku struke

predavanje

17.02.2017-18.02.2017

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija