Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu (CROSBI ID 691187)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Andreja
hrvatski
Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu
Nastava stranoga jezika struke (NSJS) unapređuje se usporedno s evolucijom informacijske tehnologije i njenih obrazovnih primjena. Pomoću alata 2.0 u poznate tehnike i strategije može se ugraditi društvena komponenta učenja s većim naglaskom na ulozi učenika kao (su)kreatora online obrazovnih sadržaja. S obzirom na to da su među načelima koncepta weba 2.0 vršnjačka suradnja, dijeljenje znanja ili interakcija s autentičnom svrhom, njegova obrazovna primjena često se ostvaruje kroz suradničko pisanje, projektnu nastavu, no i kroz kraće aktivnosti različite kognitivne zahtjevnosti. Općeniti cilj ovog rada jest prikazati problematiku uporabe tehnologija 2.0 u akademskoj NSJS unutar konstruktivističke paradigme poučavanja. Specifičan cilj jest prikazati nekoliko mogućnosti uporabe tehnologija 2.0 za provedbu individualnih i suradničkih online aktivnostima (e-aktivnostima) s različitom pedagoškom svrhom u hibridnoj nastavi engleskoga jezika poslovne i informatičke struke. Središnja tehnologija za podršku prikazanim e-aktivnostima jesu wiki sustavi. Prvi dio rada predstavlja teorijski okvir za integraciju tehnologija 2.0 u aktualnoj NSJS unutar hibridnog modela e-učenja, s posebnim osvrtom na wiki sustave. Drugi dio rada sadrži primjere konkretnih e-aktivnosti koje, pored jezičnih vještina, u različitoj mjeri mogu pridonijeti i razvoju pojmovnog strukovnog znanja, suradničkih vještina, digitalnih pismenosti te personalizaciji nastave. E-aktivnosti uvrštene u ovaj rad također se razmatraju s gledišta nekoliko tipologija obrazovnih uporaba wiki sustava za provedbu online aktivnosti.
e-aktivnosti ; hibridna nastava ; suradničko učenje ; tehnologije 2.0 ; wiki
nije evidentirano
engleski
The potential for use of Web 2.0 technologies in blended ESP instruction with regards to pedagogical aim
nije evidentirano
e-tivities ; blended instruction ; collaborative learning ; Web 2.0 technologies ; wiki
nije evidentirano
Podaci o prilogu
93-109.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama
Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama
1849-9279
Podaci o skupu
II. međunarodna konferencija - Od teorije do prakse u jeziku struke
predavanje
17.02.2017-18.02.2017
Zagreb, Hrvatska