Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konceptualni pristupu pozitivnom razvoju adolescenta (CROSBI ID 279286)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Novak, Miranda ; Ferić, Martina ; Kranželić, Valentina ; Mihić, Josipa Konceptualni pristupu pozitivnom razvoju adolescenta // Ljetopis socijalnog rada, 26 (2019), 2; 155-184. doi: 10.3935/ljsr.v26i2.294

Podaci o odgovornosti

Novak, Miranda ; Ferić, Martina ; Kranželić, Valentina ; Mihić, Josipa

hrvatski

Konceptualni pristupu pozitivnom razvoju adolescenta

Sveobuhvatne, interdisciplinarne studije dobrobiti djece i mladih koje bi poslužile kao polazište za planiranje znanstveno utemeljenih politika i intervencija u Hrvatskoj još uvijek su rijetke. Pomak u fokusu domaćih istraživanja prema snagama djece i mladih je vidljiv, no najčešće se istražuju tek pojedini aspekti razvoja djece i mladih i/ili pojedinačni problemi. Nedostatak nacionalnih istraživanja onemogućuje temeljito poznavanje etiologije i epidemiologije problema djece i mladih na nacionalnoj, regionalnoj i/ili lokalnoj razini. U skladu s navedenim, cilj ovog rada je pojasniti konceptualne pristupe pozitivnom razvoju adolescenata koji mogu poslužiti kao polazišta budućih sveobuhvatnijih istraživanja. U radu se prikazuju pristupi pozitivnog razvoja adolescenata, razvojnih prednosti te otpornosti, s posebnim naglaskom na razlike i sličnosti među njima. Također su izdvojeni metodološki izazovi u istraživanju razvojnih putanja adolescenata, problemi upitničkih mjera te teškoće dizajna istraživačkih studija. Rad naglašava važnost promatranja potencijala adolescencije kao polazišta za strategijska ulaganja te ističe nužnost proširivanja perspektive od individualne k mikrorazini, socijalnoj politici, zajednici te širem kulturalnom okruženju.

adolescenti, pozitivan razvoj adolescenata, otpornost, razvojne prednosti.

nije evidentirano

engleski

Conceptual approaches to positive development of adolescents

nije evidentirano

adolescents, positive adolescent development, resilience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2019.

155-184

objavljeno

1846-5412

1848-7971

10.3935/ljsr.v26i2.294

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost