Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1064582

Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postojećih modela


Zovko, Anita; Vrcelj, Sofija; Kušić, Siniša
Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postojećih modela // "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"
Moskva: Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2019. str. 274-279 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1064582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postojećih modela
(Digital literacy in adult education-a way to innoving existing models)

Autori
Zovko, Anita ; Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
"Inovacije u psihološkoj nauci i praksi" / - Moskva : Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2019, 274-279

ISBN
978-5-209-09816-4

Skup
Inovacije u psihološkoj nauci i praksi

Mjesto i datum
Moskva, Rusija, 21.-22.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
medijska pismenost, obrazovanje odraslih
(media literacy, adult education)

Sažetak
Sažetak: Medijska pismenost u obrazovanju odraslih pokazuje se važnim dijelom sadržajne i organizacijske dimenzije postojećih modela. Ta promjena je nastala kao rezultat dinamičnog okruženja u kojem odrasli žive i obrazuju se. Cilj ovog rada je ukazati na važnost medijske pismenosti na svim razinama obrazovanja a posebice u obrazovanja odraslih.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Siniša Kušić (autor)

Avatar Url Anita Zovko (autor)

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Zovko, Anita; Vrcelj, Sofija; Kušić, Siniša
Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postojećih modela // "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"
Moskva: Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2019. str. 274-279 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zovko, A., Vrcelj, S. & Kušić, S. (2019) Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postojećih modela. U: "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi".
@article{article, year = {2019}, pages = {274-279}, keywords = {medijska pismenost, obrazovanje odraslih}, isbn = {978-5-209-09816-4}, title = {Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postoje\'{c}ih modela}, keyword = {medijska pismenost, obrazovanje odraslih}, publisher = {Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psiholo\v{s}ki institut ruske akademije obrazovanja}, publisherplace = {Moskva, Rusija} }
@article{article, year = {2019}, pages = {274-279}, keywords = {media literacy, adult education}, isbn = {978-5-209-09816-4}, title = {Digital literacy in adult education-a way to innoving existing models}, keyword = {media literacy, adult education}, publisher = {Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psiholo\v{s}ki institut ruske akademije obrazovanja}, publisherplace = {Moskva, Rusija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font