Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Digital literacy in adult education-a way to innoving existing models (CROSBI ID 691110)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zovko, Anita ; Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša Digital literacy in adult education-a way to innoving existing models // "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi". Moskva: Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2019. str. 274-279

Podaci o odgovornosti

Zovko, Anita ; Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša

engleski

Digital literacy in adult education-a way to innoving existing models

Sažetak: Medijska pismenost u obrazovanju odraslih pokazuje se važnim dijelom sadržajne i organizacijske dimenzije postojećih modela. Ta promjena je nastala kao rezultat dinamičnog okruženja u kojem odrasli žive i obrazuju se. Cilj ovog rada je ukazati na važnost medijske pismenosti na svim razinama obrazovanja a posebice u obrazovanja odraslih.

media literacy, adult education

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

274-279.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

"Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"

Moskva: Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja

978-5-209-09816-4

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija mladih znanstvenika "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"

ostalo

21.11.2019-22.11.2019

Moskva, Ruska Federacija

Povezanost rada

Pedagogija