Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mobilni uređaj kao sredstvo izrade foto i video materijala prema knjizi standarda UniCredit Grupe (CROSBI ID 432775)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Glasnović, Ivan Mobilni uređaj kao sredstvo izrade foto i video materijala prema knjizi standarda UniCredit Grupe / Tomiša, Mario ; Periša, Mario (mentor); Koprivnica, Sveučilište Sjever, . 2019

Podaci o odgovornosti

Glasnović, Ivan

Tomiša, Mario ; Periša, Mario

hrvatski

Mobilni uređaj kao sredstvo izrade foto i video materijala prema knjizi standarda UniCredit Grupe

Izrada marketinških materijala u većini situacija nije prepuštena potpunoj kreativnosti, već je ona gotovo uvijek u okvirima grafičkih i drugih standarda pojedine kompanije s ciljem postizanja stilskog jedinstva i prepoznatljivosti marke na svim tržištima i povezanosti proizvoda s njegovim vizualnim kodom i porukom koja je zadana. U radu se razrađuju svi detalji iz standarda koji utječu na proces izrade fotografija i video materijala za zadanu namjenu, a da istovremeno određeni materijal funkcionira kvalitetno na svim dimenzijama, platformama i sl. Osnovna ideja rada je prikazati mogućnosti i nevjerojatnu kvalitetu fotografija i video sadržaja stvorenih pametnim telefonom koja briše granicu između fotografija stvorenih profesionalnim fotoaparatima i onih koje su stvorene tek malim prijenosnim uređajem čija primarna namjena čak niti nisu fotografiranje ili snimanje – mobilnim telefonom. Rezultat završnog rada je serija fotografija među kojima su odabrane 3 najbolje, koje po svim zadanim vizualnim uvjetima i elementima odgovaraju standardima UniCredit Grupe, te video spot u trajanju od 50 sekundi, koji zaokružuje cijelu priču i poruku koja je zamišljena. Time je stvorena zaokružena cjelina čiji je cilj promidžba zadanog proizvoda odabrane korporacije.

marketinška komunikacija ; masovni mediji ; knjiga standarda ; mobilna fotografija ; reklama

nije evidentirano

engleski

Mobile device used as photo and video creating tool, according to the brandbook styleguide of UniCredit Group

nije evidentirano

marketing communication ; mass media ; brand guidelines ; mobile photography ; advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

16.10.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Koprivnica

Povezanost rada

Dizajn, Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti