Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čitanje i učenje u digitalnom okruženju - usporedba studenata društvenih i humanističkih studija (CROSBI ID 691084)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Juric, Mate ; Dimzov, Snježana Čitanje i učenje u digitalnom okruženju - usporedba studenata društvenih i humanističkih studija // Čitanje u ranoj adolescenciji / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andrea ; Kokić, Tonći et al. (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 163-182

Podaci o odgovornosti

Juric, Mate ; Dimzov, Snježana

hrvatski

Čitanje i učenje u digitalnom okruženju - usporedba studenata društvenih i humanističkih studija

Nove generacije učenika i studenata sve više koriste informacijske tehnologije. Istraživanja o čitanju digitalnog teksta pokazuju različite prednosti i nedostatke u odnosu na čitanje s papira. Izbor građe za čitanje, kao i formata ovisi o svrsi čitanja. U kontekstu učenja čitateljsko ponašanje studenata ovisi o znanstvenoj disciplini kojoj pripadaju. Cilj ovog rada bio je istražiti čitateljska ponašanja pri učenju u tiskanom i digitalnom okruženju, te pri tom usporediti studente humanističkih studija iz Splita (N=253) i društvenih studija iz Zadra (N=274). Rezultati pokazuju da se na humanističkim studijima rjeđe printaju digitalni materijali, vjerojatno zbog upućenosti na tiskanu literaturu. Također, studenti humanističkih studija vjerojatno percipiraju više prednosti i tiskanih i digitalnih izvora. Studentice iz obje studijske discipline češće printaju digitalne materijale i čitaju ih s papira. Studenti muškog spola s društvenih studija se tek djelomično slažu s prednostima tiskanih izvora i za razliku od studentica često uče s ekrana. Na humanističkim studijima spolne razlike su manje, s tim da studentice više označavaju tiskani tekst i rade bilješke. Rezultati se mogu objasniti specifičnostima studija i spolno uvjetovanim razlikama u informacijskom ponašanju.

čitanje ; učenje ; studenti ; digitalni i tiskani izvori ; društveni i humanistički studiji

nije evidentirano

engleski

Reading and learning in the digital environment - comparison of social sciences and humanities students

nije evidentirano

reading ; learning ; students ; digital and printed information sources ; social and humanities studies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

163-182.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Čitanje u ranoj adolescenciji

Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andrea ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-352-032-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti