Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 279153)

Prilog u časopisu | stručni rad

Llanos, Mario Oscar ; Mohorić, Marijana Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 33 (2011), 2; 101-129

Podaci o odgovornosti

Llanos, Mario Oscar ; Mohorić, Marijana

hrvatski

Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj

U članku je riječ o razvoju pojma i modela školske orijentacije u Hrvatskoj s osobitim obzirom na reformu školskog sustava. Stanje u Hrvatskoj se uspoređuje s današnjim pristupima orijentaciji u europskom okruženju te s pojmom i praksom orijentacije koja se usmjeruje prema integriranom modelu. Taj opći okvir orijentacijskih modela stavlja se u hermeneutski odnos s pristupom zvanju u školskom okruženju. Ukratko se prikazuje razvoj pojma i prakse orijentacije za zvanja u Hrvatskoj, ukazujući na njezina ograničenja i prednosti. Tema orijentacije zatim se povezuje s katoličkim školskim vjeronaukom, te se posebno analizira njegova dimenzija "zvanja" u predmetnom programiranju. U tu se svrhu izdvajaju neki pokazatelji predmetnog modela srednjoškolskog vjeronauka i utvrđuje njihov doprinos odgojnoj orijentaciji u perspektivi zvanja, a ukazuje se i na neke hipotetske mogućnosti većeg doprinosa kojemu je najvažniji uvjet i okvir ostvarenja odgojni odnos učenika i vjeroučitelja.

orijentacija ; zvanje ; orijentacija za zvanje ; katolički školski vjeronauk ; srednja škola

nije evidentirano

engleski

The Contribution by Catholic Religious Education in Secondary Schools to Vocational Orientation in Croatia

nije evidentirano

orientation ; vocation ; orientation for a vocation ; Catholic religious education ; secondary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (2)

2011.

101-129

objavljeno

0351-9007

2459-6272

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Teologija

Poveznice