Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 279153)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Llanos, Mario Oscar ; Mohorić, Marijana
hrvatski
Doprinos katoličkoga srednjoškolskog vjeronauka orijentaciji za zvanja u Hrvatskoj
U članku je riječ o razvoju pojma i modela školske orijentacije u Hrvatskoj s osobitim obzirom na reformu školskog sustava. Stanje u Hrvatskoj se uspoređuje s današnjim pristupima orijentaciji u europskom okruženju te s pojmom i praksom orijentacije koja se usmjeruje prema integriranom modelu. Taj opći okvir orijentacijskih modela stavlja se u hermeneutski odnos s pristupom zvanju u školskom okruženju. Ukratko se prikazuje razvoj pojma i prakse orijentacije za zvanja u Hrvatskoj, ukazujući na njezina ograničenja i prednosti. Tema orijentacije zatim se povezuje s katoličkim školskim vjeronaukom, te se posebno analizira njegova dimenzija "zvanja" u predmetnom programiranju. U tu se svrhu izdvajaju neki pokazatelji predmetnog modela srednjoškolskog vjeronauka i utvrđuje njihov doprinos odgojnoj orijentaciji u perspektivi zvanja, a ukazuje se i na neke hipotetske mogućnosti većeg doprinosa kojemu je najvažniji uvjet i okvir ostvarenja odgojni odnos učenika i vjeroučitelja.
orijentacija ; zvanje ; orijentacija za zvanje ; katolički školski vjeronauk ; srednja škola
nije evidentirano
engleski
The Contribution by Catholic Religious Education in Secondary Schools to Vocational Orientation in Croatia
nije evidentirano
orientation ; vocation ; orientation for a vocation ; Catholic religious education ; secondary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33 (2)
2011.
101-129
objavljeno
0351-9007
2459-6272