STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE (CROSBI ID 279102)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jakopec, Tomislav ; Zelić, Ivica ; Šupe, Dragan
hrvatski
STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE
U sklopu projekta ICT Znanstveni laboratorij provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika o implementiranju kurikuluma informatičkih predmeta u srednje škole. U istraživanju su sudjelovala 142 učenika privatnih srednjih škola „Gaudeamus“ i „Pitagora“, od čega 72 učenice i 70 učenika koji su ispunili anketu od 13 pitanja. Analizom rezultata utvrđeno je s jedne strane da u dvjema školama ukupno 78, 00 % učenika pohađa nastavu informatike u školi i u velikom se postotku slažu s tvrdnjom da im je informatička pismenost važna za buduće zanimanje, dok s druge strane među njima 53, 00 % učenika nije upoznato s kraticom IKT (informacijsko-komunikacijska tehnolo- gija). Učenici se uglavnom slažu s tvrdnjom da im postojeća nastava informatike nije dovoljna za nastavak obrazovanja. Takvi rezultati navode na zaključak da je potrebno obogatiti sadržaje iz nastavnog predmeta informatika, a za što postoji velik interes među samim učenicima.
informatički predmeti, kurikulum, stavovi roditelja, stavovi učenika, srednja škola
nije evidentirano
engleski
Attitudes of Students and Parents towards Implementation of IT Subjects' Curriculums in Secondary Schools
nije evidentirano
attitudes of parents, curriculum, high school, IT courses, students' attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
2019.
227-238
objavljeno
0044-4855
1849-0972
10.32903/zs.65.1-2.18