Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE (CROSBI ID 279102)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Jakopec, Tomislav ; Zelić, Ivica ; Šupe, Dragan STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE // Život i škola = Life and school, 65 (2019), 227-238. doi: 10.32903/zs.65.1-2.18

Podaci o odgovornosti

Jakopec, Tomislav ; Zelić, Ivica ; Šupe, Dragan

hrvatski

STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE

U sklopu projekta ICT Znanstveni laboratorij provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika o implementiranju kurikuluma informatičkih predmeta u srednje škole. U istraživanju su sudjelovala 142 učenika privatnih srednjih škola „Gaudeamus“ i „Pitagora“, od čega 72 učenice i 70 učenika koji su ispunili anketu od 13 pitanja. Analizom rezultata utvrđeno je s jedne strane da u dvjema školama ukupno 78, 00 % učenika pohađa nastavu informatike u školi i u velikom se postotku slažu s tvrdnjom da im je informatička pismenost važna za buduće zanimanje, dok s druge strane među njima 53, 00 % učenika nije upoznato s kraticom IKT (informacijsko-komunikacijska tehnolo- gija). Učenici se uglavnom slažu s tvrdnjom da im postojeća nastava informatike nije dovoljna za nastavak obrazovanja. Takvi rezultati navode na zaključak da je potrebno obogatiti sadržaje iz nastavnog predmeta informatika, a za što postoji velik interes među samim učenicima.

informatički predmeti, kurikulum, stavovi roditelja, stavovi učenika, srednja škola

nije evidentirano

engleski

Attitudes of Students and Parents towards Implementation of IT Subjects' Curriculums in Secondary Schools

nije evidentirano

attitudes of parents, curriculum, high school, IT courses, students' attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

2019.

227-238

objavljeno

0044-4855

1849-0972

10.32903/zs.65.1-2.18

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice